kon het niet laten...

Discussion in 'Zwanger worden' started by fay, Jul 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    nou ik heb een uur geleden dus toch een test gedaan...Kon het echt niet laten.. :oops: ..
    Was een cb digitaal test, en daarop stond niet zwanger...
    Dus ben nog niks wijzer...
    Maar heb ook nog effe een vraagje; ik heb sinds een paar uur flink zeurend gevoel in mijn onderrug, heb al paracetamol gepakt, maar helpt niet veel...Wat kan ik hier het beste tegen doen?....Durf nog geen zware pijnstillers te pakken..
    Hoop dat als ik ongie moet worden, det het dan maar snel gebeurt, want dan kan ik tenminste een ibuprofen pakken.....

Groetjes fay

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen, maar de cb digitaal geeft pas laat "zwanger" aan.

Tegen de buikpijn/rugpijn lekker warm kruikje/hittepit.

3. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    thnx natasja...

Ja dat las ik hier dus ook..(nadat ik getest had)...
    Dus zit niks anders op dan afwachten...En kijken of ik nog ergens zo'n warmteding heb liggen...
    fay

4. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Balen Fay, maar het zegt nog niks he. Naast dat cb laat zwanger aan geeft heb je ook met middagurine getest. Wat betreft je buikpijn en rugpijn: warm bad (eventueel douche als je geen bad hebt), 2 paracetamols, lekker even op bed gaan liggen. Sterkte maar weer he

5. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    thnx zorra...
    heb ook spijt dat ik cb digitaal heb gekocht...had dr ook nog 3 gekocht....Als ik van het weekend nog niet ongie ben ga ik een kruidvat test halen...
    Dus is nu nog afwachten...
    Ga strax ff goed heet douchen, en idd optijd naar bed...Mannetje moet morgevroeg al om half 5 werken...De stakker...paracetamol begint nu een klein beetje te werken....

fay

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Gelukkig dat de paracetamol een beetje begint te werken. Je man zal denk ik het ook niet erg vinden om vroeg naar bed te gaan. Half 5, arme man. Maar ja als jullie om half 9 (of eerder)gaan slapen heeft hij in ieder geval nog 8 uur slaap gehad en dan is het misschien wat minder erg voor hem.

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He Fay, wat naar...maar nog niet de moed verliezen he....je hebt gewoon een beetje te vroeg getest denk ik...

8. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    zorra;...denk dat hij ook wel optijd naar bed wil ja....maare, ik kijk net langs me en hij ligt nu al te snurken op de bank :D ....
    Deze week nog en dan heeft ie 3 weken vakantie.. :D ...

sandrak:...thnx...kan best zijn dat ik te vroeg heb getest..En als ik ongie moet worden, dan liever nu...Lees nu dat er een aantal flink overtijd zijn, en nog niks wijzer zijn...Hoop dat me dat bespaart blijft...

fay

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    O deze week dus nog even swoegen en dan kan hij lekker uitrusten, heerlijk hoor. Als je nou ook nog zwanger de vakantie in gaat.....

10. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ja, dat zou helemaal top zijn!!...
    Of ik ga zwanger de vakantie uit...(katootje heeft voor mij augustus-jongen gependeld)...
    Pendel van sonja is maart 2007-jongen... :cry: ......
    afwachten dus..

fay

11. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Nou als blijkt dat het deze keer niks is dan hopen dat de pendel van Katootje gelijk heeft en je een vruchtbare vakantie hebt gehad ;) Maart 2007 is wel erg ver weg hoor, pendel heeft zich gewoon vergist :)

12. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ja, als het nu niet raak is, hoop ik echt dat de pendel van katootje klopt!!!...
    En ik schreef al naar sonja, ik ga dr voor zorgen dat je pendel bij mij ongelijk krijgt!!!haha...

fay

Share This Page