eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mega Babs, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hoi iedereen,

Aan welke symptomen kan je zien dat je je eisprong zal krijgen?

Groetjes

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hoi hoi!

Je kan door middel van een ovulatietest je eisprong herkennen en natuurlijk de temperatuurmethode. Alleen deze gebruik ik niet.
    Er zijn veel verschillende meiden die weer andere symptomen blijken te hebben of juist helemaal geen. Ik voel mijn eisprong altijd.

Liefs

3. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    Eerder voelde ik het ook altijd wel. maar gek genoeg sinds we aan het klussen zijn geslagen niet meer. Ik heb temperaturen een tijdje geprobeert, maar ik vond het niet echt een succes. Nu ben ik erover aan het nadenken om toch maar eens een ovi test te kopen. Weet iemand welke je het beste kan kopen?

4. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Bedankt voor je snelle antwoord. Khoop dat ik ook mijn eisprong zal voelen. Dan is het makkelijker om zwanger te worden denk ik.

Groetjes en veel liefs

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik heb nog nooit een eisprong gevoeld :S geen idee ook of ik hem dan heb hahaha

je kan het ook aan je 'slijm' zien. als het er uitziet als rauweiwit dan komt ie eraan/....

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik voel mn eisprong niet. Lijkt me wel erg handig! Probeer er altijd op te letten maar weet niet wat ik moet voelen... Merk het wel aan slijmverlies zoals Syclcor beschrijft, maar wanneer dan mn eisprong is... Ik ga denk maar aan de ovulatietesten als deze ronde niet raak is. Succes en ik hoop dat je m mag voele hihi!

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik gebruik die van sensitest. Die anderen waren te onduidelijk. Die van sensitest waren stukken duidelijker. Die zijn ook redelijk goedkoop. Je kunt anders even kijken naar die van verschillende aanbieders. Neem in elk geval dipsticks (zijn het goedkoopst) en voor de eerste keer zo'n 6/7 stuks. Dan begin je gewoon ongeveer een week na je menstruatie met die testen en als het goed is zal je ei snel komen. Ik begon op dag 8 en had mijn ei zo'n 7 dagen later. Dit was ook de eerste keer dat ik ermee werkte en voor de komende maand weet ik al ongeveer wanneer mijn ei zal zijn en welke klachten erbij horen (toen de ovulatietest positief was merkte ik ineens de pijn links onderin op) wat een kleine 2 dg bleef aanhouden.

Deel Deze Pagina