Een vriendin van mij heeft donderdag eind van de ochtend een zwangerschapstest gedaan die licht positief was. Vrijdagochtend heeft ze het herhaald, in de hoop op een duidelijkere test, maar die was negatief. Echter testte ze aan het eind van de vrijdag dus wel weer licht positief... (dit is alledrie met clearblue gedaan). Een Etos test bleef negatief... Ze is even de kluts kwijt, want wat moet je hier nou van denken... Iemand een verklaring? Temperatuur was vrijdagochtend een halve graad gedaald en was nu tov vrijdag weer 0,2 graad gestegen. Wie o wie heeft er een verklaring/tips/....?
Laat ze eens een andere test gebruiken. Die van Kruidvat bijvoorbeeld van 2 voor 5 euro. Of een digitale van CB. Is ze al overtijd? Liefs
Volgens mij morgen of maandag NOD als ik het goed heb. Ik had al aangeraden om anders tot maandag af te wachten en dan evt nog eens te testen. Edit: vandaag NOD... maar ze heeft nu heel erg het gevoel wat ze ook heeft als ze ongesteld moet worden...
die testen van etos zijn kut testen.. kreeg met die pas met 2 weken overtijd een licht streep[je, en met die van kruidvat, clearblue en die van sensitest allemaal positief