Ik heb vanmorgen getest (niet met ochtend urine) en ik zag een vaag streepje, maar deze was na 30 minuten verdwenen. Ik heb er wel een foto van kunnen maken maar deze is wel vaag hoor! Raar...ach het hoort bij deze ochtend, want wat een chaotische ochtend is dit zeg! Ach zoals ik altijd adviseer aan andere meiden.....ook ik zal nog even geduld moeten hebben.
Heb ff gekeken, maar ik zie inderdaad ook een vaag streepje. Hopelijk krijg je mee duidelijkheid als je over een dag of twee nog eens test. Ik weet het, doodoener, maar ja je hebt gelijk. Je moet rustig afwachten. Succes en ik zal voor je duimen. Groetjes, Moniek
die van matcare mag je tot 30 minuten aflezen toch? ik zie denk ik wel iets, maar zou over een paar dagen nog eens testen!
ik bedoelde dat de streep weer verdwenen was. die streep kwam binnen 5 minuten. inmiddels 2 andere testen gedaan: negatief....helaas voor mij!
kan zijn dat het hcg in je urine nu lager is dan bij de eerste test! streep is een streep, morgen met ochtendurine nog een keer doen! binnen 5 minuten een 2e streep is zwanger, matcare & clearblue staan er om bekend dat de streep vervaagt en slecht te preserveren is!
@deebie, nog even een toevoeging op mijn reaktie, mijn 1e test met matcare zag er ook precies zo uit, en ik moet zeggen, bij matcare is hij ook niet veel donkerder geworden, ik deed een dag erna een digitale en een kruidvat, vet posi! Misschien kun je die beter gaan halen, die van 2 voor 5 euro, goedkoop, maar voor mij de beste! Liefs Jojo en alvast van harte gefeliciteerd met je dochter!