ik had eergister elke keer steekjes en pijntjes links onderin mijn buik. dus dacht mijn eisprong. hebben toen sávonds ook geklust. en gister weer elke keer pijn. dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap voelde precies als mijn eitje er aan kwam. en nou nog meer pijn links onderin. ik zou zeggen dat het mijn ei is dit is nou de 3de dag. maar is dat niet veels te vroeg, nou al een eitje. dit is overgens mijn eerste ronde. liefs diane
Je kan ook buikpijn krampjes krijgen voor je ei vrij komt. Hij is wel aan de vroege kant, maar dat geeft niet, als er maar genoeg dagen achteraan komen om in te nestellen. Of je moet aan het ontpillen zijn?
dus dasn zou hij eergister en gister aan het groeien zijn geweest zeg maar en dat hij nou vrij komt want nou de hele ochtend doet het echt zeer constand. maar we hebben alleen eergister avond geklust zou ik dan nog zwanger kunnen worden? want als hij nou vrijkomt en we hebben vanavond sex dan is het denk ik al te laat? ofnie?
Gewoon lekker er voor gaan vanavond Niemand kan met zekerheid zeggen of het wel of niet raak zou kunnen zijn vanavond, dus waarom zou je 't niet doen!