Hallo meiden, sinds gisteren ben ik begonnen met ovulatietesten. Ik vraag mij alleen af of je echt 4 uur lang je plas op moet houden? Ik zit nu op bijna 2 uur en heb een kopje thee gedronken maar moet alweer naar de wc Hoe doen jullie dat? Helemaal dan super weinig drinken dagenlang? Kan toch niet goed zijn? Ik lees ook dat sommigen 2x per dag testen? Dan drink je helemaal toch weinig? Of houden jullie je gewoon niet aan die 4 uur en is dat overdreven?
hey meid, ik hield ongeveer een tijd aan van 1.5 uur ofzo.. als je bij iedere test 1,5 uur vantevoren niet plast, zijn alle uitslagen hetzelfde, stel je plast bij de ene test 4 uur vantevoren niet, en bij de ander 30 minuten van te voren niet kan het een verkeerd beeld geven liefs daantje
Oh dat heb ik ook niet gedaan hoor! Ik test altijd direct als ik thuiskom van m'n werk, en dan heb ik zo'n 1.5 uur gereisd en gedronken.. de testen waren prima, en duidelijk genoeg! Als je maar een beetje een regelmaat aanhoud, dus elke dag ongeveer dezelfde tijd en evenlang niet drinken dan moet het volgens mij goed komen
Bedankt voor jullie antwoord! Heb net getest en hij is positief, nog niet donkerder dan de teststreep maar wel even donker. Dus dan springt mn eitje ongeveer morgen en klopt mn banner ook zo goed als. Fijn idee dat alles 'werkt'
Lijkt er idd wel op Ik zou voor de zekerheid nog doortesten tot je weer een negatieve test hebt, want sommigen hebben langer dan 1 dag een positieve test.. Enuhhh.. veel 'klusplezier'
hij is positief! maar zou idd doorteste, wie weet heb je morgen/overmorgen een knalpositieve test liefs daantje