Wil toch even iets met jullie delen, misschien heeft iemand nog een tip voor mij. Ik heb een korte cyclus, zie onderschrift. We zijn in augustus 2008 begonnen voor een 2e kindje. Mijn cyclus was altijd tussen de 23 en 27 dagen. In december had ik een MA en heb een curettage ondergaan. Na deze curettage is mijn cyclus 2x 23 dagen geweest en de afgelopen keer 22 dagen. Ik had deze ronde (net als de voorgaande) zwangerschapsklachten, zere borsten, lichtjes misselijk, puistjes, last van mijn darmen. Gisteren dus weer ongi geworden. Nu heb ik het idee dat mijn cyclus te kort is om een goede innesteling plaats te laten vinden. Zou dit kunnen? Zou het zo zijn dat er wel een bevruchting plaatsvindt en dat ik daardoor klachten heb maar dat er bij de innesteling iets niet goed gaat. Als dit zo is, zijn hier bv. medicijnen voor te krijgen of zeg ik dan iets heel doms? We hebben wel regelmatig sex, beginnen met klussen eens per 2 dagen op het moment dat ik niet meer ongesteld ben en stoppen als ik bijna ongesteld wordt. Mijn vruchtbare periode valt hier dus altijd in. Mijn kwaaltjes kunnen niet komen door het ontpillen want de pil heb ik al 3 jaar geleden buiten de deur gedaan. Alvast bedankt voor het lezen.
Hier hetzelfde verhaal: ook een cyclus van tussen de 19 en 25 dagen in, gemiddeld is het op dag 22 of 23 weer ongi... Ik had een club-topic geopend, maar deze is inmiddels weer gesloten. Een poosje terug kreeg ik van een andere meid ook berichtje dat zij hetzelfde had als ik, maar dat het topic gesloten was. Zij wilde ook wel graag er verder over kletsen... Zal ik vragen of dat topic weer geopend mag worden en dat we daar ff verder gaan kletsen?
Gelukkig ben ik niet de enige met een korte cyclus. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, maar ja, als je niets vraagt hoor/lees je ook niets. Ik vind het een goed idee om dat topic te openen onder de clubjes. Kunnen we daar verder kletsen. Misschien dat er nog meerdere meiden zijn die met ons mee willen kletsen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=119549 Dit is het topic, en heb net Lotte gePB't om te vragen of ze hem wil heropenen. Dat lijkt mij prettiger dan om ook nog eens in dit topic alles te gaan bespreken.