lieve mensen, toen ik in het verre verleden zwanger raakte wist ik het instinctief.en mijn allereerste symtpoom was toen(vóór mijn nod)zeer duidelijk verhoogde hartslag.ik dacht toen in de eerste instantie dat ik zomaar overspannen was geworden maar al snel wist ik het zeker 'ik ben zwanger' ojee.liefs irs
hoi ik heb onlangs gedroomd over de bevruchting,maar dat was toen niet zo. toen had ik geloof ik wel de eisprong gehad die nacht. gr. iris
Ik had vorige week maandag mijn eisprong, dit merkte ik aan hevige steken recht onder in mijn buik, de dag erna had ik de hele dag een soort kriebelig zenuwachtig gevoel in mijn buik, is dit herkenbaar? Liefs, Tanja
ik heb nu ook het gevoel dat mijn hart op hol slaat zal ik maar zeggen, vooral als ik opsta of een stukje loop. Verder heb ik nog echt nergens last van dus ik denk niet dat het raak is deze maand , maar mijn hartslag valt mij ook op.
hoi... die versnelde hartslag had ik de hele dag door maar vooral s'avonds.ik voelde echt mijn hart bonzen continue.groetjes iris
ik had een verschrikkelijk humeur wou met niemand praten en sliep alleen maar mensen om me heen dachten dat ik depressief aan t worden was aangezien niemand wist dat ik zwanger was.
Ik had pijn in mijn buik, maar dacht dat dat was omdat ik ongesteld moest worden. Maarja, toen ik twee dagen later nog niet ongesteld was heb ik maar een test gedaan want ik was altijd zo regelmatig als een klok.
Ik had pijn in mijn buik, maar dacht dat dat was omdat ik ongesteld moest worden. Maarja, toen ik twee dagen later nog niet ongesteld was heb ik maar een test gedaan want ik was altijd zo regelmatig als een klok.