hallo ik heb effe een vraagje hoelang na het verwijderen van de mirena was je zwanger want ik heb sinds 30 maart mijn spiraaltje laten verwijderen. en ben van tevoren met de mirena nooit ongi geweest en toen ik het spiraal had verwijderd was ik de dag erna meteen ongi en best veel bloed ben dan 5 dagen ongi geweest dus kan ook niet precies uitrekkenen waneer ik de eisprong heb nou wie kan mij helpen groetjes
ik heb eergisteren mijn mirena er uit laten halen en ben nog niet ongesteld maar voel het wel aankomen nu menstruatiepijn enz maar wat is je eerste dag van je laatste menstruatie dan dan kun je het uitrekenen met de calculator hierboven waneer je eisprong ongeveer moet zijn neem gewoon de aantal dagen van de cyclus voor de mirena of weet je die niet meer
Ik ben zwanger geworden in de 6e ronde na het verwijderen van de mirena! Mijn dokter zei dat het 2 maanden de tijd nodig had om de cyclus goed te laten verlopen. Zwanger zou je meteen kunnen worden! de kans is alleen dat het zich niet goed zou kunnen innestelen.. (de meningen zijn erg verdeeld..de ene zegt dit de ander dat) Ik heb hem op de eerte dag van mn ongi (die ging bij mij wel door tijdens de mirena) laten verwijderen. Na 20 dagen was ik weer ongi!.. daarna heeft het mn cyclus weer opgepakt van voor de mirena (rond de 25 dagen) Ik hoop dat jullie niet al te lang hoeven wachten... de ene is heel snel zwanger en de ander pas na een jaar... groetjes
Hoi, Ik heb in september 2008 mijn mirena laten verwijderen en zit nu in ronde 7, dus nee nog niet gelijk zwanger na de mirena. Het gemiddelde dat vrouwen erover doen om zwanger te raken na een mirena ligt rond de 3 maanden, de 1 is gelijk zwanger de ander doet er een jaar over. Heel veel succes met zwanger raken en ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je Als je twijfelt over je cyclus lengte dan zou ik nu het gemiddelde aanhouden van 28 dagen, wel zou ik dan je vruchtbare dagen ruim inschatten en vanaf dag 10 rekening gaan houden dat je ei op weg is. Omdat mijn ei nogal wijzigt elke maand ben ik ovu-testen gaan gebruiken daardoor weet ik ook beter wanneer mijn menstruatie zich weer aandient. Grtjs Fem
Mijn arts zei dat het bij sommige vrouwen nog best een tijdje kan duren voor de cyclus op gang komt. Ik heb daar niet zoveel van gemerkt, de eerste cyclus is moeilijk in te schatten omdat ik nooit ongesteld was, maar de tweede was 31 dagen. Bij een vriendin van mij was het erg onregelmatig, en die was denk ik zwanger in de 9e ronde of iets. Bij Mirena is het meestal niet zo erg als na de pil (waar veel mensen nog wel een tijdje 'ontpillen'). Maar uiteindelijk is het gewoon per persoon verschillend. De een is meteen zwanger omdat ze toevallig op het goede moment een sterk zaadje klaar hadden staan voor het eerste eitje na de anticonceptie, bij de ander duurt het een maand of wat, bij weer een ander duurt het wel een jaar. Ik weet niet of dat met soort anticonceptie te maken heeft, het hangt van ZO veel factoren af of het raak is! Geef je lichaam gewoon wat tijd. Ik was allang blij dat ik een redelijk mooie cyclus te pakken had na 6 jaar geen eens een menstruatie.
Hoi! Ik was de eerste ronde zwanger na 8 jaar Mirena, maar heel snel een vmk.... Mijn huisarts zei dat de eerste ronde meteen proberen niet erg was, mijn gyn. zei toen ik vroeg of de vmk door de Mirena/dun baarmoederslijmvlies kon zijn, dat het kon, maar helemaal niet zo hoefde te zijn. Nu ben ik aan het wachten op de eerste eisprong na de vmk..
Ik heb in juli 2008 mijn mirena laten verwijderen. Tijdens mirena nooit ongi geweest, geweldig! Huisarts gaf aan dat ik meteen kon gaan proberen zwanger te worden. Omdat we midden in een verhuizing zaten hebben we in juli en augustus 2008 niet bewust gericht geklust en daarom tel ik die maanden ook niet mee in mijn rondes. Ik zit nu in ronde 9 en hoop dat dat het deze maand raak is! Zijn al bij de huisarts geweest en zwemmers van het mannetje zijn onderzocht--> geen afwijkingen (gelukkig!) Begin mei gaan we op vakantie en mocht het deze ronde niet raak zijn maak ik alvast voor na de vakantie een afspraak bij de gyn. Ik hoop dus dat ik volgende week tegen je kan zeggen dat ik 9 rondes na het verwijderen van mirena zwanger ben (fingers crossed!)
Ik heb afgelopen vrijdag mijn mirena laten verwijderen, ben erg benieuwd... ik woon ook niet samen met mijn partner dus de keren dat we elkaar zien dan vonkt het, maar we zien elkaar soms ook een week niet.... de tijd zal het leren..
Ik ben na het verwijderen van mijn Mirena spiraaltje een keer ongesteld geweest en daarna metteen zwanger. Dan eindigde in een miskraam, nu zijn we in ronde vier na de curretage. Succes!!!
Hoi! Ik heb 14 januari mijn mirena laten verwijderen en heb een paar dagen erna een licht bloedinkje gehad. Daarna niets meer en ben nu 10 weken zwanger! Moet wel zeggen dat ik bij de eerste ook een maand na de laatste pil al zwanger was. Ben dus nogal een geluksvogel!
na het verwijderen werd ik week later ongesteld en 2 weekjes later gelijk zwanger dit is heelaas wel mis gegaan maar denk dat ieder lichaam anders reageert je bent in perncipe gelijk vruchtbaar
Mijn Mirena is 17 maart verwijderd en nog steeds ben ik niet ongesteld geweest. Dat is frustrerend, want ik wil ook beginnen met het kunnen inschatten van mijn cyclus. Mijn lief vaart namelijk en gaat morgen weer voor 2 weken weg. Daarna is hij 1 week thuis en dat gaat zo het hele jaar door. Erg lastig dus wanneer je zwanger wilt worden... Het kan mij ook niet snel genoeg gaan, maar je moet toch wachten op moedertje natuur #-o Er is dus niets over te zeggen hoe het loopt, wanneer ik eind april nog niet ongesteld ben geweest bel ik mijn huisarts maar es even... Deze eerste ronde valt dus niet te berekenen, wanneer je wilt gaan rekenen kun je dat gaan doen wanneer je ongesteld wordt. (Ik had tijdens de eerste Mirena, in het vijfde jaar een prachtige cyclus van 28 dagen, toen een nieuwe gekregen en weg cyclus). Succes in ieder geval met kindjes maken!
begin juli mirena verwijderd, eind september zwanger ( van een tweeling nog wel !!) het kan dus snel...
Ik ben het laatste jaar met de Mirena wel maandelijks gewoon ongesteld geworden. Ik ben dan ook na het verwijderen van de Mirena doorgegaan met tellen (cyclus). Op het moment dat ik m'n eerste eisprong moest hebben na het verwijderen van het spiraaltje begon ik te bloeden. We hebben daardoor niet gevreeën met elkaar...een gemiste kans dus. De eerst volgende ovulatie kon dat wel en ik was daarna meteen zwanger! Inmiddels ben ik over 6 weken alweer uitgerekend. Wat ik begrepen heb is dat je na het verwijderen van de Mirena meteen zwanger mag en (soms ook) kan worden...maar dat het ook nog wel eens wil gebeuren dat je lichaam even de tijd nodig heeft om weer in het normale ritme te komen. Succes!
he whisper ik wil je even bedanken voor je reactie. ik ben na het vewijderen van de mirena bijna 1 week ongi geweest dus daarom ook niet gevreen mijn mannetje is geen schipper dat door de rode zee gaat maar een visser dat op het bootje blijft hengelen ik heb voor mezelf gewoon zoiets binnen 1 jaar ben ik wel zwanger als het eerder is is natuurlijk leuker maar jij inieder geval suc-6 met de bevalling groetjes elly
hallo iedereen ik wil effe iedereen bedanken voor de lieve berichtje dat jullie gestuurd hebben en als het raak is laat ik het jullie meteen weten groetjes elly