zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi, kan het dat je 2 weken na de laatste clomid pil al posi kan testen, want ik denk dat ik zojuist heeel licht positief getest heb!

groetjes

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb geen idee (weet nauwelijks wat van clomid en de cylcus dan) maar heb je geen foto van de test?

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Twee weken na je Clomid positief testen kan niet. Ja, dan zou je al zwanger moeten zijn geweest toen je aan de kuur begon en dat zou niet kloppen met een hele lichte test. Maar ik neem aan dat je eerst ongesteld bent geweest en rond dag 3-5 met de pillen begonnen bent. En je eisprong komt vaak pas zo'n twee weken nadat je met de kuur begonnen bent. Dus dan zou je nu midden in je cyclus, ergens rond cyclusdag 20, moeten zitten en heb je misschien nog niet eens of net je eisprong gehad. Welke zwangerschapstest heb je gebruikt? Romed is namelijk heeeel erg onbetrouwbaar, zelfs mannen zijn daarmee zwanger!

Sta je trouwens niet onder controle bij een gyn of ben je niet zo op de hoogte van je cyclus of hoe Clomid werkt? Niet lullig bedoeld, hoor. ;)

4. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    heykes jippie,

ik gebruik die cassetjes van matcare, heb vanmorgen weer één gedaan, en terug zo het streepje is licht maar wel mooi binnen de tijd!! zou eens een bloedtest kunnen vragen!

groetjes

Deel Deze Pagina