innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzanne68, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

In januari heb ik een miskraam gehad en ben toen 1 keer ongesteld geweest en was weer zwanger.Dit ging helaas ook fout.Nu ben ik weer 1 keer ongesteld geweest,maar had net iets wat op een innestelingsbloeding lijkt.....maar mijn eisprong zou nog maar net geweest zijn (en officieel zelfs pas morgen zijn).Hoe snel kun je een innestelingsbloeding krijgen na je eisprong?

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ik dacht gelezen te hebben dat het eitje zich tussen dag 5 en 10 (meestal rond dag 7-8 )innestelt

Kan het niet een ovulatie bloeding geweest zijn ????

3. Suzanne68

Bedankt voor je antwoord.Ja,dat zou wel kunnen dan.Ik heb nog nooit eerder bloed gehad rond mijn eisprong,maar mijn cyclus is sowieso nog wat van slag.

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Als je de laatste dagen goed geklust hebt, zul je het over 2 weken ongeveer weten...:p

SUCCES

5. Suzanne68

Haha.....nou het plan was eigenlijk om een paar maanden niet zwanger te raken.Maar we willen ivm mijn leeftijd ook niks doen om het te voorkomen.Maar we klussen wel gewoon en automatisch toch ook op de "goede"dagen.Ik weet alleen niet of ik zo blij zou zijn als het zo kort na de miskramen weer raak zou zijn.Maar misschien ben ik nu wel te overmoedig en word ik helemaal niet meer zwanger,Daarvoor zijn we ook 2 jaar bezig geweest.Maar ik merk dat ik er stiekem toch wel weer een klein beetje aan toe ben.....ondanks alles.

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    dat klinkt als een goed plan hoor...

laat het maar gebeuren, het komt toch zoals het moet komen...

sterkte hoor, na 2 MK's...

hopelijk is het de volgende keer raak, en loopt alles zonder problemen...

SUCCES en veel LIEFS...

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nu snap ik het niet meer :( Je bedoeld dag 5 en 10 na de menstruatie en dag 7-8 na het ovulatie off???

8. Suzanne68

Dankjewel !:)
    Jij ook heel veel succes met zwanger worden.

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    @KimZaa

Dit is zoals ik het begrepen heb...(maar ben ook geen dokter hoor...):(

Je hebt +++ OV tests, en ong. 24 uur laten springt je EI
    (daarbij kun je dus wat bloedverlies hebben)

Als je EI dan bevrucht wordt, nestelt het zich tussen de 5-10 dagen daarna (dus pas na de ovulatie&bevruchting)
    En daarbij kun je ook weer wat bloedverlies hebben...

Verwarrend he...:(

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hihi, Dank je wel! Dat bedoelde ik dus :) Las dat andere berichie gewoon weer verkeerd hihi...

11. Suzanne68

Ik heb iig veel aan je uitleg,want nu ga ik mezelf ook niet gek maken.Een ovulatiebloeding klinkt op dit punt in mijn cyclus ook veel logischer.Nogmaals bedankt.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wist niet eens dat er ovulatiebloedingen bestonden???!!!

13. Suzanne68

Ik heb er wel vaker over gelezen hier.Ook van mensen die het nooit hadden en na een miskraam(curretage) ineens wel.

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Heb het zelf ook nog nooit gehad, maar er idd. alleen over gelezen.

Eigenlijk voel ik helemaal niks van mijn ovulatie, heb echt testjes en temp. nodig, en dan nog is het een beetje gokken.

Alleen de allereerste keer, ongeveer 3 weken nadat ik met de pil was gestopt, heb ik hem heel duidelijk gevoeld.

Enne, daar is het forum toch voor...elkaar verder helpen en ondersteunen...:D:p

LIEFS

Deel Deze Pagina