maandagochtend had ik een positieve ovutest. kreeg eind van de middag ook ovupijn. ik dacht laten we s'avonds maar snel klussen. dit was nog tijdens de ovupijn. Volgens de bijsluiter staat ook dat de eisprong binnen 37 uur zal plaatsvinden. volgende morgen nogmaals getest nog steeds positief en vanochtend woensdag was hij nog steeds positief. ik zou als je alle verhalen leest op internet denken dat mijn eisprong nu wel is geweest. heel veel verhalen geven aan dat als je ovupijn hebt en je het tijdens de pijn nog doet dat je dan net optijd bent. En dat als de pijn weg is je te laat zou zijn. maar nu 2 dagen later is mijn test nog positief. zou mijn eisprong dan toch nog niet geweest zijn? Voor de zekerheid vanavond nog een keer klussen? waar kan het aan liggen?
ik weet niet met welke ovutest je hebt getest? want sommige schijnen vaak vals positief aan te geven. sowieso is klussen natuurlijk altijd goed! succes in ieder geval!
Ik weet neit welke testen je gebruikt?? maa rdie van de kruidvat zijn heeel onbetrouwbaar! HEb ik zelf ook gebruikt en die bleven positief aan geven
ik woon in frankrijk dus heb een franse , heb geen idee of het een goed merk is. mijn cyclus is wel heel erg regelmatig en volgens de berekeningn zou deze dagen ook mijn eisprong zijn. ik heb voor de zekerheid maar eens een ovutest gedaan om te kijken of het inderdaad klopt. nou ja vanavond mijn man weer een diep in de ogen kijken denk ik.
eigenlijk wel met ochtendurine. Maar ik heb ook al een negatieve test gehad (de eerste ook met ochtendurine) dus ga ervanuit dat hij het wel doet.