Hoi meiden, Twee dagen terug had ik een vaag ongigevoel, toen was de temp 36.5 Eergisteren 36.5. Vanmorgen tempte ik 36.9. Dat is voor mijn cyclus dus hoog. Wanneer zou ik evt mijn ei gehad kunnen hebben? Ik denk zelf eersgister of gister. En wanneer na je eisprong krijg je een hogere temp? Is dat de volgende dag pas? Of nog dezelfde dag. Liefs
Hoi Heb er niet veel verstand van maar wat ik ergens gelezen heb is dat je temp 12-24 uur na de eisprong gaat stijgen en dat deze pas vlak voor je evt menstruatie weer gaat zakken. Wanneer je zwanger bent blijft hij volgens mij 0.3 tot 0.5 graden hoger dan normaal. groetjes Miranda
Heb je gister niet getempt dan? Jammer! Een ei is optimaal om te bevruchten tot 12 uur na de eisprong. Maar sommigen beweren dat je ei tot 48 uur na het springen bevrucht kan worden... Maar denk dat die kans heel klein is... Goed klussen voor en tijdens eisprong dus!
Gisterochtend heb ik ook getempt, 36.2. Hij is de laatste dagen een beetje aan het schommelen Maar goed, ik denk dat ik dus te laat ben als we vanavond gaan klussen. (kan niet eerder, mijn vriend zie ik dan pas)
12-24 na je eisprong stijgt de temp. Als je temp gestegen is, heeft het geen zin meer om te klussen. In ieder geval niet om zwanger te worden, lekker is het natuurlijk altijd. Het kan dus geen kwaad, dus doe je best hihi
Je temperatuur stijgt de dag na je eisprong met ongeveer een halve graad. Volgens mij heb je gisteren je eisprong gehad. Na je eisprong klussen heeft niet zoveel zin. Een eicel is maar een paar uur te bevruchten, dus dan ben je over het algemeen te laat. Je kunt beter zorgen dat je een voorraad zaadjes hebt liggen, als je eicel voorbij komt. Je maakt het meeste kans als je de dag voor de eisprong klust. Succes!
Hey LadyIngrid, ik denk idd dat je je eisprong gister hebt gehad, Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting maar op deze site kan je het allemaal invullen en dan komt er vanzelf een kruis wanneer je je eisprong is geweest