dag lieve dames gewoon even om jullie mening te horen. door dat ik medicijnen moet nemen sinds 3 maand lag mijn cyclus wat overhoop en werd ik niet echt ongi. nu ben ik het wel terug echt geworden hier de datums. 15/9 ongi doorgekregen 23 24 25/9 pijn in mijn lies zoals bij mijn eitje. (voel ik altijd heel goed) en ook pijnlijke borsten is dit niet wat vroeg voor mijn eitje? heb wel lekker veel geklusd hehe
Ligt eraan hoe lang je cyclus normaal is.Ik heb een cyclus van 27 dagen en mijn eitje komt meestal dag 15/16 (ik heb dus een luteale fase van 12 dagen). Mij ei komt dus later na 14dagen. Bij jou kan het eitje vroeger zijn dan 14dagen.
ik heb altijd een cyclus van 29 dagen normaal gezien is het bij mij rond de 15de dag maar nu is de pijn wel een stuk vroeger.
ik heb begrepen dat een ei min 8 dagen rijpt dus dat zou betekenen dat jew een vroeg ei heb gehad. hoe dan ook hoop ik dat je goed geklust heb,.
de pijn is weg maar zit nog wel met pijnlijke borsten zo vroeg heb ik het nog nooit gehad kan een eisprong zo vroeg zijn? heb op 15/9 mijn ongi gehad en vanaf 23/9 die eisprong pijn. heb nu pijnlijke borsten en het zuur pffff en moet nog zo lang wachten
thanks kort maar krachtig he toen ik ze zag zei ik van ja dat is echt een bo nu maar hopen dat de tweede snel mag komen
we zijn volop voor de tweede bezig heb blijkbaar een vroege eisprong gehad nu en heb nu pijnlijke borsten en zo wat van die dingen hehe