bloedverlies bij miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by setje, Nov 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo,

Ik vraag me af hoe lang het bloeden gemiddeld duurt bij een miskraam. Ik had dinsdag avond ineens bloedverlies, en nu is het weer weg. Het is niet zoveel geweest als bij een menstruatie, en ook geen buikpijn of krampen gehad. Vind het zo frustrerend allemaal, gewoon niet weten hoe of wat :(.

groetjes Setje

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Setje,

was er al een miskraam per echo bij je vastgesteld of weet je niet wat het is geweest dinsdag? Voor een miskraam is het weinig bloedverlies en dat ook zonder krampe. Het klinkt dus niet duidelijk als een miskraam en wellicht is je zwangerschap dus toch nog goed en heb je een ander soort bloeding gehad. Ik zou je vk in ieder geval bellen als het nog eens gebeurt en anders maandag. Als je nog geen echo hebt gehad, kun je deze waarschijnlijk da via de vk krijgen.

Groetjes Brigitte

3. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoi Brigitte,

bedankt voor je snelle reactie.
    Ik heb Woensdag ochtend al direct de vk gebeld, die gaf gelijk aan dat het om een miskraam ging. Moest daarna gister en vandaag ook weer bellen. Vandaag had ik een andere vk aan de lijn, en zij wil nu nog geen echo maken, maar gaf aan dat het nog alle kanten uit kan. Ik moet nog wachten tot 9 dec. dan zou ik mijn intake hebben...dan wil ze evt. een echo maken. Ik ben hartstikke onzeker, en heb dit ook aangegeven, maar zij zeggen nu niks voor me te kunnen doen.

edit, ik zou nu 6 weken zijn.

groetjes Setje

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Setje,

een echo bij 6 weken heeft inderdaad niet zoveel zin, want er is nog niets zinnigs te zeggen. Het hartje zou net wel of net niet kunnen kloppen en meten is al helemaal lastig. Ik snap je inzekerheid natuurlijk, maar ik denk dat het inderdaad toch ook voor je gevoel bij de echo wel verstandig is nog even te wachten tot 9 december.

Groetjes Brigitte

Share This Page