eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Molly, 20 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Kan het dat je de eisprong de ene maand heel duidelijk voelt en de andere maand veel minder, of zelfs niet? Waarschijnlijk wel, maar ik hoor het ook graag van jullie!
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep dat kan! :)
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wel vervelend hoor, nu weet ik niet zeker of ik mijn eisprong gehad heb. Ik denk het wel, heb af en toe steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. En ik had uitgerekend het vandaag te zijn, dus ik ga er maar vanuit. Maar voor het zelfde geld hebben die steken niets met mijn eisprong te maken. Waarom moet het nou allemaal zo lastig zijn om een kindje te maken!
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Tja herkenbaar Molly, ook ik had vandaag steken inmijn onderbuik, links. Maar als het goed is is vandaag mijn eisprong volgens de banner. WE zullen het maar weer afwachten en zo op zijn tijd klussen, dan komt het vast en zeker een keer goed. Kom op!! gaan we samen aftellen tot begin januari!!
     
  5. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Tot nu toe (derde ronde zonder pil) nog altijd hetzelfde gevoel rond m'n eisprong. Zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Als de dag van m'n eisprong voorbij is gaat het gevoel ook weg. Kan alleen absoluut niet bepalen aan de hand van het gevoel wanneer m'n eisprong nou precies was. Alleen door 14 dagen terug te tellen als ik (helaas) ongesteld ben geworden.
    dames toi toi toi
    Narcissen
     
  6. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Laten we inderdaad maar hopen dat het deze maand raak is Duikster, vanavond doen we nog een laatste poging en dan wachten we het maar weer af!
     
  7. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd,nu had ik hem gister moeten hebben volgens de banner,maar ik heb niks gevoeld? :(
     
  8. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dat had ik dus ook! Nu wacht ik het maar af, nog een paar daagjes tot mijn NOD en dan weet ik of ik het goed uitgerekend heb. Succes!
     
  9. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Die van mij kwam deze keer gewoon later,kreeg hem vandaag,toch een wisselende cyclus :(
     
  10. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik zit nu midden in de Eisprong, voel hem deze maand heel erg, alle symptonen aanwezig. onderbuik helemaal opgezet, stekende pijn, beetje opvliegers, is gisteren middag begonnen weet eigenlijk niet wanneer het dan ophoudt, temperatuur is niet veranderd.
     
  11. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ik heb ff een topic eisprong opgezocht.
    ik heb ipv de verwachte eisprong aan de rechterkant nu gewoon net als vorige maand steken in mijn linkerkant.
    dus dat betekend 2 keer aan de linkerkant? kan dat eigenlijk wel?
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Lieke

    even offtopic: je bent goed bezig ;) you know what i mean.

    Ontopic: Ik heb eigenlijk alleen maar rechts pijn gehad met mijn eisprong.
    Ik weet eigenlijk niet of dat kwaad kan. Als dat precies is de kant is waar het eitje rijpt, lijkt het me niet dat het kwaad kan. hmm wat denk jij?

    groetjes
     
  13. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ik weet niet natasja , ik heb juist tot nu toe keurig elke maand om en om gehad in de vier maanden hier voor, Vandaar dat ik dacht kan dit dan wel zo zijn .
    het zijn weer van die lekkere steken net als vorige maand.

    Hoi Lieke

    even offtopic: je bent goed bezig you know what i mean.
    TXS..................
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik heb het telkens rechts.. misschien 1 keertje links gehad maar eigenlijk vooral rechts.
    ik denk niet dat het erg is.. hij rijpt bij mij gewoon telkens rechts denk ik.
    ik ga straks eens even op zoek op internet.
     
  15. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Er is nooit een vast patroon voor.
    Het is eigenlijk elke maand 50/50 of hij links of rechts springt (allebei de kanten tegelijk kan ook nog, dan zou je een twee-eiige tweeling kunnen krijgen) ;)
    Dat je hem tot nu toe om en om hebt gehad is dus eigenlijk gewoon toeval ;)
     
  16. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    txs Netje dus het kan dan gewoon zijn dat je 2 keer een eitje aan je linkerkant hebt rijpen.?

    lieke...
     
  17. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Yep, dat kan ;)
     
  18. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Kan het ook zijn dat je een maand geen eisprong hebt? Ik weet namelijk niet zeker of ik er afgelopen maand 1 gehad heb.
     
  19. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Dat weet ik niet hoor
     
  20. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    ja, het kan voor komen dat je een maand geen eisprong hebt
     

Deel Deze Pagina