NU wel of geen eisprong gehad ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Oct 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hallo nu snap ik er dus niks meer van volgens de berekeningen had ik op10 okt mn eisprong mijn temp van voor deze dg waren

8OKT........36'7
    9OKT........36'7
    10OKT.......36'7
    11OKT.......36'8
    12OKT.......36'7
    13OKt........36'7
    14OKT.......36'7
    15OKT.......36'6
    16OKT.......36'6

had deze x ook geen afscheiding meestal merk ik dat als ik vruchtbare dg heb alleen 12 okt een beetje doorzichte afscheiding gehad nu voel ik me toppie vanmorgen alleen wat diaree ineens maar heb geen symtonen zoals de maanden hiervoor heel raar 24okt mn ongi
    wie heeft dit ook eens meegemaakt of weet hoe het nu zit ?

liefs kaley

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik denk dat je (nog) geen eisprong hebt gehad hoor... :(

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Nee, zo te zien heb je nog geen eisprong gehad meid.

4. Niet meer actief

dank jullie
    maar dan zou ik dus deze maand geen eisprong hebben aangezien ik 28 sept andere halve dag ongi ben geweest heel raar dus en volgende week mn volgende ongi verwacht zou dus inhouden dat ik geen eisprong krijg deze maand ?

liefs kaley

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Misschien een laat eitje....en dan verschuift je NOD mee...

6. Niet meer actief

ja kan san weet het eerlijk gezegd niet zonet beetje doorzichtige afscheiding op toilet papiertje dus wie weet van de week een eisprong en is het gewoon iets later heb wel ongi gevoel steeds maar niet zoals anders

wat een lichaam heb ik ook zo weet ik alles zo weet ik niet meer hahahaha

liefs kaley

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,263
    7,312
    113
    Female
    Brabant
    Hi,

Ik vind je temperatuur best hoog, kan het niet zijn dat je zwanger bent en die korte menstruatie een innesteling was? Temperatuur is natuurlijk per persoon verschillend maar bij mij is ie altijd 36,7/36,8 na de eisprong.

Ik weet niet hoe lang je gestopt bent met de pil, daar kan het ook aanliggen.

groetjes,
    Snoopy

8. Niet meer actief

hai snoopy
    gebruik geen pil nooit gedaan ook heb 2 testen gedaan en die gaven een vaag streepje aan en huisarts test gaf negatief aan als het zou zijn dat ik zwanger zou zijn dan zou ik volgens de berekeningen 7 wk zijn nu dan zou ik toch iets moeten voelen en vanaf 27 sept is mn temp

37'1 36'9 nu dus 36'7 steeds
    en de ongesteldheid was niet als anders maar kan natuurlijk eens voorkomen ...

7 okt was mn temp dus in mn vruchtbare tijd 37'0
    de rest van de dagen 36'7
    dus wie weet heb ik 7 okt mn eisprong gehad alleen dan zou het dus 7 dg erna zijn ipv 12 de dag en 14 dg raar

ik kan alleen maar afwachten of ik volgende week 24 okt mn ongi weer krijg

liefs kaley

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Met 7 weken hoef je niet altijd iets te voelen hoor ;) Er zijn er genoeg die de eerste maanden geen symptomen hebben. Het kan idd ook zijn dat je een laat eitje hebt, aangezien je vandaag een beetje vruchtbaar slijm hebt zou het dus zo kunnen zijn dat je eerdaags je eitje krijgt. Gewoon blijven klussen :D

10. Niet meer actief

hai zorra

ja kan natuurlijk we gaan lekker klussen je weet het maar nooit dus geen risico's hahaha en is een leuke bezigheid ook toch dvd rene froger erin danseressen met miniscule broekjes en voila hubbie kan alles aan hahahahah

het was doorzichtig niet rekbaar maar goed slijm is slijm hahaha wel of niet rekbaar

we gaan door en jullie horen het heel snel

liefs kaley

11. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik zou anders zeggen, ga het proberen met ovulatietesten, dan weet je het zeker....maar goed omdat je zo'n cyclus hebt en ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk ;)

12. Niet meer actief

ik weet altijd wanneer mn eisprong is maar omdat de maand hiervoor mn ongi anders was en nu volgens berekening mn eisprong 10 okt zou zijn en ik geen afscheiding heb waargenomen maar nu dus wel zou je dus denken dat ik hem nu tussen nu en 24 u 36 u krijg

liefs kaley

Share This Page