hoi, laatst heb ik hier ook een topic geopend, omdat we dachten zwanger te zijn. Dit bleek helaas niet het geval. Nu zijn we toch weer aan het proberen, maar ik heb toch een aantal vragen waar ik mee blijf zitten. Ik heb elke maand rond de tijd dat mijn eisprong plaats moet vinden last van slijmverlies en hier zit meestal ook een slijmprop bij, 1 maar. Is dit dan inderdaad de eisprong? En is het dan de bedoeling dat ik voor het verlies van die slijmprop sex heb gehad, of juist daarna? help me!!
dat van die slijmprop herken ik niet? ik heb tijdens mijn eisprong evenetjes het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden (duurde maar een uurtje ofzo) wij waren er al mee bezig, dus zodra ik wist dat de eisprong er aan kwam, zorgde we ervoor dat er zoiezo al soldaatjes klaarliggen voor de aanval. tijdens dat gevoel nog een keer gedaan en een dag erna we zorgde ervoor dat de soldaatjes op tijd werden afgelost met nieuwe soldaatjes, zodat ze altijd startklaar liggen voor de eisprong
Ja, dat slijm is een goed teken. Het begint waterig zeg maar, en wordt dan echt slijm, waarvan je draden kan trekken zeg maar, heel rekbaar. In deze periode, het begin van dit slijm moet je goed klussen Zo gauw je ei is geweest is het slijm ook helemaal weg. n dit slijm kunnen de zaadjes heel goed overleven en goed naar de juiste plek zwemmen Ja, het is goed om het sowieso heel je cyclus regelmatig te doen, zoals lalalamanon al zegt. Mijn ei komt er nu aan weet ik doordat ik van dat slijm heb (doorzichtig, je kunt er draden van trekken) en aan mn temp (laag). Kan dan wel paar dagen duren hoor, ikkan het zien als mn temp ineens omhoog gaat weer, dan is ei geweest. En het slijm is dan weer weg.