heel erg pijn in mijn zij uitstralend naar mijn rug

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by jennie, Oct 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennie

jennie Lid

Oct 20, 2006
    8
    0
    0
    pedicure in opleiding
    arnhem
    hallo,

2 weken geleden is mijn vader neergevallen hij had last van zijn borst hebben we een paar uur in het ziekenhuis gezeten (waarschijnlijk heb ik mij te druk gemaakt) maar toen kreeg ik heel erg pijn in mijn zij uitstralend naar mijn rug ik dacht dat het voorweeen waren maar toen ik het gisternacht en afgelopen nacht weer kreeg wist ik niet zo goed wat ik moest doen de verloskundige is geweest en die wees mij erop dat het blaasontsteking was ik heb er een antibiotica voor gekregen maar nu had ik er gisternacht nog 3x een "aanval" gehad dat ik niet kon zitten liggen lopen enz. zei de dienstdoende arts dat ik naar mijn eigen dokter moest gaan zodat ze mij kon zien en controleren de assistent heeft nogmaals mijn urine getest en toen bleek dat ik geen blaasontsteking had nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen en ik zie er tegenop dat ik straks moet bevallen ( ik ben nu 37 weken en 1 dag zwanger) en weer zo'n aanval krijg.

wat kan ik nu nog doen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan ook een niersteentje geweest zijn, als het zo'n aanval van pijn is geweest. Dat kun je voorkomen door heel veel te drinken, minimaal 2,5 liter per dag.

Mirjam

Share This Page