Eisprong??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlijtigliesje, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben op 1 april begonnen met ovulatietestjes (wil even weten of mijn ei weer springt na een curretage vorige maand).

Alleen vraag ik mij af of mijn ei nou geweest is. Ik zou em normaalgezien ergens de komende dagen verwachten, maar op een van de testjes (die van 3/4) is toch een duidelijker streepje te zien.

Willen jullie eens kijken?

liefs,
    Vlijtigleisje

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    inderdaad is die van 3/4 duidelijker dan de andere. Vind het lastig om te zeggen of je ei is geweest. Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Maar ik had wel een knallende streep, net zoals de controlestreep. Als ik jou was zou ik nog wel gewoon doorgaan met de ovutesten. Misschien was het je ei wel maar gewoon voor de zekerheid.
    Temp je ook?

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi

Is inderdaad lastig te zeggen of je ei geweest is. Ik ben voor de eerste keer bezig met deze testen en mijn streep wordt ook niet donkerder dan wat jij hier hebt staan op 3/4.
    En ik zit al op dag 17. Had de laatste keer een cyclus van 24 dus zou ei al geweest moeten zijn. Maar ja, hoorde ik dat je niet altijd een eisprong schijnt te hebben, maar weet niet of dit juist is.
    Sorry, kan je dus helaas niet verder helpen. Welke dag zit je dan van je cyclus?

4. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties! Ik temp (nog) niet omdat ik er niet al te veel mee bezig wil zijn, maar kan het morgenochtend wel eens doen. In het verleden heb ik wel mijn temp bijgehouden dus ik weet wel hoe het zou moeten zijn voor en na mijn eisprong.

Ik zit nu op cyclusdag 13. Zoals gezegd heb ik vorige maand een miskraam gehad gevolgd door een curretage. Het zou dus best kunnen dat mijn cyclus nog niet helemaal normaal is. Werd ook alweer anderhalve week na de curretage ongesteld. Op zich wel fijn, dan kan je tenminste weer verder.

Maar goed, vind het wel apart wat de ovutesten laten zien.

Zijn er nog dames die dit soort ovutesten ook hebben gehad? En dat hun ei toch echt was gesprongen?

liefs,
    Vlijtigliesje

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Denk niet dat je ei al geweest is ,meestal als je ei naderd verdwijnt het streepje of vervaagd het net dat je zou denken dat kan niet.

Hier is een foto van een pos.sensi.ovutest ter illustratie ;
    Bekijk bijlage 63659

Succes!

6. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Kijk Lilalien, zo eentje wil ik er ook :D
    Ik heb er nog een paar liggen dus ik test gewoon nog even door de komende dagen.

7. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    nou, schiet mij maar lek... Heb nog 5 dagen getest, maar streepje wordt alleen maar lichter. Zit nu inmiddels op cd18 dus denk niet dat er nog wat gaat komen.

Ik ben vanaf 7/4 ook weer gaan tempen en dat zag er zo uit:

7/4 37.1
    8/4 37.0
    9/4 36.9
    10/4 37.0
    11/4 37.1

Mijn temp voor de eisprong is altijd 36.7/36.8.

Zou dan toch het derde testje positief zijn geweest??

liefs,
    VL

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik denk dat je ei idd geweest is, mijn testen worden ook nooit zo donker hoor bij mij is ie net als die van jou.

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ws heb je rond 4 april je eisprong gehad.
    Ik heb ook een keer niet zo'n positieve test gehad en aan me temp kon ik zien dat de eisprong toch geweest is. Je LH piek heb je gewoon net gemist (voor of na het testen is die geweest).
    Je kunt volgens mij dan beter 2 maal per dag testen.
    Maar jouw ei is volgens mij echt geweest hoor, ook gezien je temp!

Deel Deze Pagina