Hallo allemaal Even een vraagje of dat jullie dit ook herkennen. We hebben rond de vruchtbare dagen goed geklust dus dat zou goed moeten zitten nou had ik op mijn innesteldag aan de linker kant een boobel zitten kan dit.Deze was de volgende ochtend weer weg. En van de week was ik s'avonds misselijke en opgeblazen en wat lamlendig. En dit nu al 3 dagen.Kan dit een teken zijn dat ik zwanger ben vorige maand was ik ook 4 dagen overtijd dit was de eerste keer dat ik zo'n lange cyclus had maar negatief de test en Verder heb ik nu ook wat (pijn is het niet maar) voel wel wat aan de linker kant ter hoogte van m'n eierstok. Wie kan mij helpen.
zou kunnen ,maar er heerst ook erge buikgriep wie weet is dat het ook wel,maak je zelf niet gek want de teleurstelling is erg groot als je wel ongi word
Hoi, Ook na het eten een gevoel hebben dat je ontploft? En ik heb zowel links als recht net boven mijn liesstreek een vreemd zwaar trekkend gevoel (moeilijk uit te leggen). Weet het zelf ook nog niet. Is dit bij jou ook zo? cindy
Hoi hoi, Ik weet helaas niet wat het kan zijn maar vind het ook heel vervelend dat al die kleine klachtjes ineens opvallen als je zo graag een kindje wil. Vaak lijken de symptomen van zwanger zijn heel erg veel op die van ongesteld moeten worden en dat maakt het elke keer weer spannend. Nog maar even geduldig wachten, hopelijk wijst het op heel goed nieuws, ik duim voor jullie. Groetjes, Bibu !
Hoi Ja ik heb het na het eten dan lijk ik wel op ontploffen te staan en het is niet dat ik veel heb gegeten wat dat doe ik nooit en van de week was ik misselijk voor en tijdens het eten en heb ook maagzuur en dat heb ik anders ook nooit. Ja het is niet uit te leggen wat ik voel maar het voelt niet dat ik ongi moet worden want dat merk ik niet en als ik wat voel om ongi te worden is het alleen maar lage rug pijn. Ik voel niks rechts alleen links en tijdens de eisprong voel ik ook alleen maar wat links.Ja ik weet dat ik er niet te veel op moet letten maar ongemerkt doe je dat toch.We zijn al een tijd bezig en iedereen in mijn buurt word zwanger maar ik niet.Nog maar even wachten tot ik kan testen.
hallo ik ben zelf ook zwanger geweest maar heb mk gehad. Ik herken jouw klachten er wel in, ik had het namelijk ook. Maar ik wist toen niet dat ik zwanger was eerst hoor.
Goede morgen allemaal Nou gister was het de eerste dag dat ik heel de dag misselijk ben geweest en een trekkerige buik.Nu ben ik dat nog niet maar heb weer een trek gevoel. Gister had ik het gevoel dat mijn maag in m'n keel zat ook heel de tijd opboeren. Dit zijn zoveel dingen en ik kan nog steeds niet testen dus nog maar een paar dagen in spanning.Zoals ik me voel heb ik me echt nog nooit gevoelt en die druk in mijn buik dus ik heb een klein hoopje. Groetjes
Hi sonjaw, Ik heb deze maand ook veel klachten (kijk maar eens naar mijn verhaal hier op het forum) maar ik heb dus ook het voel dat er bij mijn eierstok een verharding / verdikking zit, alleen ik heb het aan de rechterkant. Vanmorgen in bed voelde ik het duidelijk. Ik was al bang dat ik iets aan mijn eierstok zou hebben, maar nu jij het ook hebt, misschien is het een goed teken voor ons? Veel succes, ik ga zaterdagochtend testen, en jij? Liefs, Borsatofan
Hallo allemaal Nou Borsatofan ik kon niet wachten met testen tot zondag omdat ik heel de dag misselijk ben en dacht wil vandaag testen is het niks dan doe ik het zondag over maar hij is POSITIEF 2 strepen.Maar nu is het de vraag of het al niet van vorige maand is omdat ik toen 4 dagen over tijd was en nog nooit ben geweest maar zondag test ik nog maar een keer voor de zekerheid.Maar alles wijst er duidelijk op dus ik hoop voor jou ook POSITIEF nieuws. Groetjes Sonja
Hoi hoi, Super, gefeliciteerd hoor ! Ik wens je een fijne zwangerschap en alle goeds voor de toekomst, geniet er van. Liefs, Bibu !
Whaaaa sonja! Dat meen je niet! Wat te gek gaaf voor je....brr..ik wordt opeens heel erg zenuwachtig.... Vanavond vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is van de 2e! Waaaah...ik word nu een beetje gek...zouden we dan toch samen? (dream on) Dat zou super zijn... Hmmm...naja, ik wacht toch nog maar ff af tot zaterdag, ik ben bang dak anders te vroeg test.. Maar Sonja, heeel erg gefeliciteerd, superrrr en lekker genieten \/ Liefs, Borsatofan
Dank jullie wel allemaal maar ik test zondag nog een keer ik had 2 strepen maar de enen was lichter als de andere( mijn man besteft het nog niet echt geloof ik hij wil tot zondag wachten omdat dat de dag is dat ik eigenlijk kan testen) nou kan dit staat op het papier maar doe het toch nog maar een keer maar ben zo misslijk heel de dag. En ik hoop dat het voor jullie ook allemaal snel mag gebeuren(leuk kerst kado) ik heb er een jaar op moeten wachten en ben nu zwanger samen met m'n schoonzus zij is nu 9 wk. Dus allemaal heel veel succes en ik laat jullie de test van zondag nog weten. Groetjes Sonja
Hi, Ik werd vanochtend wakker en moest plassen, dook daarna mijn bedje weer in. Ik kreeg weer een mega ongi kramp en een half uur daarna ben ik uit bed geschoten en heb een test gepakt, ik dacht wat kan mij het bommen, dan haal ik vanmiddag wel weer niewe testen...maar hij was helaas negatief (denk ik, ik meende een vaag streepje te zien, maar dat wil je denk ik ook zien..) het was ook de 2e plas na mijn ochtendplas, beetje dom eigenlijk. Op zich snap ik ook wel dattie negatief is want ik ben nog te vroeg, maar omdat anderen ook voor NOD wel eens licht positief testen dacht ik.... Naja, anyway, ik ga vanmiddag even nieuw testjes kopen en ik wacht nu echt tot zaterdag hoor! By the way, met welk merk kan ik het beste testen (gevoelig?) ik had vanmorgen een van de Etos... Liefs, Borsatofan
Hallo lieve allemaal, Vanochtend al om 6.30 uur wakker, ik twijfelde of ik zou testen, omdat ie donderdag negatief was, maar na een half uur twijfelen toch maar getest met Clear Blue..en...en dikke VETTE PLUS! (geen vaag streepje, na een paar seconden was de plus er al) Ik ben zwanger! Whaaaa..kan het bijna niet geloven en ik zit elke 10 minuten naar de test te kijken, maar de plus is er echt! kan het nog niet geloven, maar het is nog zo pril, dus ik wil me niet te blij maken, want er kan natuurlijk nog van alles mis gaan (maar dat hoop ik niet!). Succes allemaal, blijf volhouden, op een dag komt het goed en overkomt het jullie ook (ik ga ff een nieuwe banner maken, oja en een topic bij zwanger) Liefs, Borsatofan PS morgen ga ik naar de fanclubdag van Marco Borsato (vorige maand toen ik testte was 1 dag voordat ik naar het concert van Marco ging, was toen negatief en ik werd ongi, maar nu isie positief)
He Borsatofan Dat is ook goed nieuws voor jou echt leuk ik heb gister ook nog een test gedaan en deze was ook positief.Dus bij mij zit het ook wel goed. Nou echt tof hoor.Maar het is een raar iedee nee dat er wat aan het groeien is in je buik. maar wat ik me afvraag, wat bedoel je precies met die boobel? Nou in de liesstreek zat een bobel of verdikking hoe je het wil noemen het leek een beetje op een opgezetten spier ik hoop dat je het snap omdat ik niet weet hoe ik het anders uit moet leggen misschien dat iemand anders het beter kan. Nou allemaal succes en borsatofan heel veel geluk
Hi, Ik bedoel met de bobbel, dat er ter hoogte van mijn rechterheupbotje (ik denk op de plek ban mijn eierstok?) een verharding zit als ik plat lig. Als ik daar 's morgens voel dan is het daar wat harder, links is het niet... Ik kan het ook niet anders uitleggen. Maar Sonja, wat gaaf dat je weer positief hebt getest. Ik denk dat ik van de week ook nog een keer test voor de zekerheid...het is inderdaad zo onwerkelijk, ik heb verder niet zoveel klachten (niet misselijk ofzo) alleen mijn boobs zijn wat dikker (gespannen) en mijn tepels zijn gevoelig. Verder wel vaak moe, maar nu niet, ik zit vol adrealine en ben klaarwakker Whaaa..kan het nog nie geloven... Sonja, heel veel genieten en ik zal je volgen op het forum... Liefs, Borsatofan