Betrouwbaar?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by glimworm, Apr 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik heb woensdag, vrijdag en vandaag een test gedaan, deze zien er allemaal positief uit, maar kon dat pas na een tijdje nadat ik de test in de urine heb gehouden aflezen.
    Is dat nog wel betrouwbaar, of zou je het gelijk moeten kunnen zien?

iemand hier ook ervaring mee?

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    over hoeveel tijd heb je het dan?

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Was het binnen de afleesbare tijd? Ik weet niet welke testen je hebt gedaan.

4. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    In principe moet het binnen de afgelezen tijd zichtbaar zijn.
    Maar hoe lang heb jij er tussen laten zitten dan? Zijn ze binnen 10 min zichtbaar of 's ochtends een test en 's avonds pas zichtbaar?

Is er binnen de tijd helemaal niks te zien of zie je wel heeel licht iets en wordt het steeds duidelijker na verloop van tijd?

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Zo te zien aan je banner ben je zelf al aardig overtuigd van het feit dat het zo is. Ik zou er niet over twijfelen en gewoon lekker genieten. Gefeliciteerd!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je een streep ziet na de tijd dat je mag aflezen, is het nog negatief.

maar het kan nog wel positief worden, zou nog wel voorzichtig zijn met zeggen dat je zwanger bent. succes!!!

7. glimworm

ik weet niet precies wat de afleesbare tijd is *bloos* maar ik heb 1 test gedaan 2 dagen voor nod en zag het pas na een kwartiertje, en naarmate de tijd verstreek leek het of de streep iets duidelijker werd

nu ben ik officieel 4 dagen over tijd en vanmorgen getest.
    hij bleef de eerste 10 minuten wit, maar vanaf toen werd ie zachtjes aan wat duidelijker

8. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,217
    113
    Brabant
    sommige testen moet je binnen 5 min.aflezen (kv bijv). ik zou nog een testje wagen en dan binnen de tijd aflezen!

9. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Staat altijd in de bijsluiter binnen hoeveel tijd je het moet aflezen.
    Als je buiten die tijd afleest is het ongeldig.
    Maar heb je ook de digitale van CB gedaan ? Gezien je plaatje hier bij je naam.

10. glimworm

ja die gaf idd ook echt zwanger aan en ik zag daar ook een 2e streep

de test van vrijdag is het duidelijkst, alleen is het geen hele brede streep, maar wel roze

de test van vandaag is al veel minder duidelijk, ik bereid me maar op het ergste voor :(

11. Liesltje

Liesltje Lid

Apr 1, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond dat soms ook verwarrend, maar je moet het inderdaad wel binnen de tijd die in de bijsluiter staat kunnen zien. Ik wel eens een test uit de prullenbak gevist om nog een keer te checken en toen was de streep veel dikker....
    Succes! Ik hoop het voor je!

12. glimworm

ik heb 1 dag voor mijn nod ook smiddag's getest met die cb test en die hebben meer hcg nodig om positief te testen dus vind het nogal vreemd dan die die ineens zegt dat ik zwanger ben.

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    als de cb zegt dat je zwanger ben kan je er echt vanauit gaan dat je zwanger bent

14. glimworm

ik ga morgenochtend nog een keer testen met zowel de cb als de kv testen, tenzij het dan al niet meer hoeft :(

15. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

Feb 25, 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    he meid wat vervelend voor je al die onzekerheid,afwachten is zo verschrikkelijk balen,bah:(
    veel suc6 de komende dagen,ik hoop met je mee!
    liefs maris.

16. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Misschien lees ik maar half of erover heen, sorry dan maar als je toch een CB in handen hebt die zegt zwanger, hoeveel meer wil je dan nog weten en/of hoeveel meer testen ga je dan nog doen?? Sorry hoor maar als ik 1 CB in handen heb die zegt zwanger dan ging ik lekker genieten en niet onnodig allerlei twijfels bij mezelf zaaien!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Aan haar onderschrift te zien heeft ze al eens een vmk gehad,
    dus ik begrijp het wel dat als haar testen lichter worden, ze dan ook onzekerder wordt.

(Ik heb tig euro's erdoorheen gejast aan testen, voordat ik echt geloofde dat ik nu echt zwanger was)

18. Lindsay33

Ik kan je zeggen, ik zit op dit moment MIDDEN in een VMK dus weet zeker wel wat twijfels en onzekerheid zijn op dit gebied maar nogmaals 1 CB die zegt zwanger moet je ook op een bepaald moment kunnen aannemen en jezelf niet gek maken door verder te testen. Klinkt misschien hard, is niet zo bedoeld maar nogmaals weet heeeel goed wat het is!

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Zwaar klote, hoop dat je snel weer zwanger bent en blijft.

20. Lindsay33

Lief, dank je wel!
    Tja, het gaat lang niet altijd en overal vanzelf helaas. Als je alleen al naar dit forum kijkt, had niet in de gaten dat het zooo leeft bij vrouwen!
    Jij van harte gefeliciteerd met dit mooie wonder! Geniet ervan!!

Share This Page