Wat zouden jullie doen... Ik ben nu in mijn 2de maand zonder de pil, mijn eerste eigen cyclus was 26 dagen ik denk dat ik de 15de deze maand mijn eisprong heb gehad steekjes en krampjes gevoeld.... Zal ik nu 26 dagen aanhouden en bijvoorbeeld morgen testen of even wat angen afwachten omdat het deze cyclus weer heel anders kan zijn Ik weet niet meer wat verstandig is! Zo voel ik me best goed op dit moment niet misselijk enz maar wel zo'n pijn aan de zijkant van mijn borsten die spieren of wat dan ook zijn echt heel erg gevoelig! en snik snik snik verkouden hihi Dus testen of wachten? liefs Z
denk dat je gewoon kan testen, als je de 15e je ei gehad hebt + 14 dagen = 29ste maar ben natuurlijk geen expert succes groetjes baby blues
idd dan kom je op de 29ste kun je het dan ook zo bekijken dat ik dan al eigelijk 1 dag overtijd ben? Of werkt dat weer anders? Wat een hoop vragen he... hihi x
lees net bij verschillende mensen dat ze precies 14 dagen na un eitje ongi worden is dat bij iedereen zo? liefs
Het is meestal zo dat je ongeveer 14 dagen voor je ongesteld wordt je eisprong hebt. Dus neem bijvoorbeeld je eerste dag van je vorige ongie en tel dan 14 dagen terug. Toen was als het goed is je eisprong. Je kunt trouwens beter even wachten met testen. Hoe moeilijk het ook is. Als je te vroeg test weet je namelijk nog niks. Ik duim voor je.
Dank je wel! Heb nog geen klachten dat de eraan komen normaal meestal wel dus ben op van de zenuwen.. morgen zou ik kunnen testen maar ben zozozozozozo bang voor een negatieve test dat ik het misschien liever nog niet wil weten.. gek he
Dat is helemaal niet gek. Ik durfde de derde keer ook niet te testen omdat ik bang was dat het niet gelukt was en kijk eens naar mijn banner
ik ben ook mijn best aan het doen voor zo'n mooie banner moet nog maar even wachten voor ik test denk dat ik er woensdag eentje ga doen en dan maar afwachten :-k
Ik ben ook nog niet precies 14 dagen na mijn ei ongesteld. De eerste keer was 11 dagen en de tweede keer was het 12 dagen! Knollie