Hoi iedereen, Ik ben 32 jaar, en probeer zwanger te worden. Ga het nu eens proberen met ovulatietesten. Nog andere goede tips? En wat als je geen positieve ovulatietesten krijgt, heeft iemand daar ervaring mee? Begin een beetje onzeker te worden of het allemaal wel gaat lukken met zwanger worden.. we zijn nu ruim een half jaar bezig. Groetjes Willemijn
Maar waarom ben je zo onzeker dan? 6 maanden proberen is echt niet zo lang hoor. Als je twijfelt zou je kunnen tempen om te zien of je maandelijks je eisprong hebt.
toen bij mij in mei een jaar mijn spiraaltje eruit was ben ik naar een gyn geweest en naast bloed en zwemmers onderzoek en echo's moest ik ook ovu testen doen. ik heb hiervoor 2 maanden met ovu testen geen ei kunnen vinden . Klussen op gevoel is ook redelijk lastig kijk naar mijn rondes. Nu ben ik bij de gyn en heb ik clomid en meteen maand een heb ik een goed ei en kan ik hem vinden met ovu testen. Als je niets vindt voor 2 maanden en je gaat ermee naar de gyn dan kunnen ze wat probeer je niet te druk te maken want als je geen vertrouwen in jezelf hebt wie heeft het dan wel.
Ha Willemijn, Kan me voorstellen dat je het lang vind duren en er onzeker van wordt. Een half jaar is inderdaad echt niet lang. Huisarts kan je pas na een jaar proberen terecht en vaak blijkt en dan nog niets mis te zijn. Geduld hebben dus. Weet hoe lastig het is hoor! Heb het zelf niet. Ik heb de laatst 2x voor de mk ook ovutesten gebruikt en ga dat nu weer doen. (via internet besteld sensitest) als je die volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt, kan ik me niet voorstellen dat je je ei mist. Moet wel zeggen dat ik zelf erg blij was toen die test posi was. Geeft zekerheid dat het werkt. Succes meis en hopelijk mag je snel een wondertje verwachten. Liefs!
hi willemijn je moet niet te veel drinken als je een test gaat doen. geen ochtend urine gebruiken. ga smorgens vroeg naar de wc en ga dan bijvoorbeeld 5 uur later je test doen als je weer naar de wc gaat. probeer het op de zelfde tijden te houden. en als het donker word ga dan 2 keer per dag testen. maar let er op dat je niet te veel drink want dan is de concentratie in je urine te weinig. heb zelf nu 3 rondes gebruikt en 2 keer raak maar fout gegaan. succes.