Veeeel slijmverlies al 5 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vica86, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hallo dames,

Even in het kort mijn verhaal. Ik heb een koperspiraal gehad en omdat die enorm veel pijn deed is deze er vrij snel weer uitgehaald. Van de spiraal ben ik gaan bloeden daar na geen menstruatie gehad. Hij is er 2,5 week geleden uitgehaald.
    Maar nu heb ik sinds zondag al last van enorme dikke slijmslierten bij het afvegen. Gewoon helder en stinkt niet.
    Ik heb ook nog geen eisprong gevoeld, die voel ik normaal echt superduidelijk!
    Ik ben na de spiraal niet meer aan de pil gegaan. Omdat deze zowiezo de eerste maand niet betrouwbaar is als ik niet op de eerste dag van de menstruatie begin.

Herkent iemand dit?
    Kan je zoooooo lang zoveel slijm verliezen bij een eisprong (eerder nooit gehad)?

Wat zou het anders kunnen zijn?

2. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    Hoi,

ik heb zelf ook weleens heel veel slijmverlies, dan komen er lange slierten uit (bah wat een vies verhaal eigenlijk) rond de eisprong

Bij mij is dit 2 dagen maar volgens mij kan het ook paar dagen voor en paar dagen na de eisprong dus 5 dagen kan dacht ik wel.

Maar misschien is het bij jou iets anders omdat er toch dingen aan vooraf zijn gegaan.

Misschien even bij je arts neerleggen?

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Tja, vorige maand had ik het ook.... 2 dagen. Daarna duidelijk een eisprong en was alles weg..
    Vandaar dat ik het nu zo vreemd vind..

4. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    gelderland
    ik snap het

misschien een ovulatietestje doen om te kijken of je je eisprong heb?

:)

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zal morgen even tempen.. Gelukkig weet ik heeel goed hoe hoog mijn temp voor en na mijn eisprong is.Is namelijk altijd hetzelfde. Als die nog steeds laag is zal mijn eisprong wel komen, is hij al hoog ga ik mij serieus afvragen waarom het slijm er nog is morgen (als het er dan nog is dan he)

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik herken je verhaal wel een beetje alleen dat t bij mij NOG langer duurt. Echt een opbouw in slijmverlies wat wel een week duurt. Met een duidelijke piek en daarna wordt t snel minder en ben ik weer helemaal "droog". 10/11 dagen na die piek wordt ik meestal ongesteld.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Maar kan dat ook ineens veel meer worden dan? Normaal heb ik het niet tot nauwelijks.

8. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    gelderland
    de hoeveelheid uitscheiding kan elke maand weer verschillen
    soms heb je ineens heel veel dan weer bijna niets

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

als het lang duurt zou ik even naar de ha gaan.
    Het kan voorkomen dat na het verwijderen van een spiraal er een ontsteking ontstaat en dan heb je ook last van deze syntomen. Ik heb zelf mei vorig jaar mijn spiraal eruit laten halen en daarna een ontsteking gehad en twee vriendinnetjes ook. Als je temp hoog is dan kan dat het ook zijn, het is een redelijk klein kuurtje en dan Ben je klaar. Ik hoop dat dat het nIet is maar gewoon je ei

Deel Deze Pagina