vraagje over hoevaak doen..

Discussion in 'Zwanger worden' started by egeltje, Nov 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. egeltje

egeltje Actief lid

Sep 14, 2006
    200
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje.
    Ik probeer al meer als een jaar zwanger te worden.
    We sexen om de dag, dus het zou een keer raak moeten zijn.
    Moet ik het vaker doen?
    En voor de zwangeren onder ons, hoevaak hebben jullie het gedaan ?
    Ook om de dag of...

Groetjess

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nou meid, als je al meer dan een jaar bezig bent om zwanger te raken, en ondanks dat jullie om de dag vrijen (meer dan genoeg) dan zou ik nu toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en naar de ha gaan.

Deze zal dan met jou (jullie) bespreken hoe verder en wat je er zelf vooralsnog aan zou kunnen doen om de kansen op zwangerschap te vergroten..

ik neem even voor het gemak aan dat je inmiddels in het afgelopen jaar ook getemperd hebt om te zien of je idd een eisprong hebt? zo ja dan kun je deze in ieder geval aan je ha laten zien en hij / zij kan je eventueel ook een formulier meegeven om de kwaliteit van je mans sperma na te laten kijken (allemaal nog simpele dingen)

ik kan er nu niks over zeggen omdat ik bij beide kids direct zwanger was, en moet zeggen toen deden we het elke dag en soms wel 2-3x per dag (waren toen nog niet zo heel lang bij elkaar toen we stopte met de pil) maar ja ik was toen ook bijna 10 jr jonger bij de 1e..

nu zijn we bijna 10 jr verder en willen we graag een 3e, maar tot op heden nog steeds niks, vrijen doen we wanneer we zin hebben, maar gemiddeld toch wel zo'n 3-4x per week, dus dat moet ook genoeg zijn om kans van slagen te hebben... ;)

nee enig advies wat ik je kan geven is dat je eens met je ha zou kunnen praten hoe en wat...

succes meid

Share This Page