cyclus 24 dagen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sloep, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloep

sloep Lid

Jul 26, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    beste verloskundige

Ik ben ongeveer een half jaar gestopt met de pil en nu 4 maanden voor het echt bezig. Mijn laatste 4 cyclussen duurde elke keer 24 dagen. Afgelopen zondag had ik ongesteld moeten worden. Zaterdag de krampen en de hoofdpijn en zondag ochtend had ik een klein beetje lichtroze bloed. maar 2 uur later was het alweer gestopt. Nu maandag is er nog steeds niets aan de hand en heb ik twee tests gedaan en daar was duidelijk niet zwanger op te zien. Op internet lees ik dat je beter pas kunt testen rond dag 27, maar dat haal ik sowieso niet..... Ik snap er niets meer van ben altijd zo regelmatig ongesteld...kan ik dan toch zwanger zijn en moet ik even wachten nog...Gek dat je lichaam je zo in de war brengt..
    hebben jullie een idee???

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je graag zwanger wilt worden kan je cyclus best een keer wat langer zijn. Wacht gewoon nog een paar dagen af, ben je dan nog niet ongesteld, doe dan nog een test.
    Gebruik je al foliumzuur?

Mirjam

3. sloep

sloep Lid

Jul 26, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben inderdaad op dag 28 ongesteld geworden, avond daarvoor lekker warm bad genomen en het leek wel of daardoor alles kon ontspannen...... (misschien dat je er onbewust toch wel erg mee bezig bent)
    yes ben al aan de foliumzuur, dank voor je reactie!

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik hoop volgende ronde meer succes voor je!

Mirjam

Share This Page