hoi allemaal. als jullie naar mijn kartje kijken wat denken jullie dan? wanneer (als ik ze heb gehad) heb ik mijn ei gehad volgens juliie? Ik vind dat mijn temp. wel heel raar doet.dan hoog dan heel laag dan heel hoog...kan er niet aanuit. Ikzelf heb zo het gevoel dat die heel vroeg was,dus de CD 10. Ik voelde toen vanaf die dag vanalles(en enkele dagen erna) de uitscheiding was goed en de eierstokkenpijn. nu heb ik enkele dagen eierstokkenpijn gehad. en sinds gisteren voel ik daar niets meer van maar sinds vandaag heb ik precies een tweede verhoging gehad...dus dan twijfel je weer met de vraag of dit je ei was. maar sinds CD 10 voel ik vanalles. rare temperaturen,rare uitscheiding,gebroebel in de buik,steken(!) dat zo wat trekt naar de navel,warm en koud,moe,honger en dan niet,niet naar wc kunnen,CD 11 verschrikkelijke diaree en constant krampen van darmen en teveel lucht nuja zal wel niks zijn maar wat denken jullie van mijn kaartje? de site zelf ziet het niet(ei) omdat die dat zien per uitscheiding en temp. mijn zijn niet echt hun basis temperatuurkaartje.(met al de verschillende soorten uitscheiding enzo.) 2b07fe Ovulation Charts groetjes!
Het zou kunnen zijn dat je CD15 je ei hebt gehad maar dan moet je temp wel verder stijgen de komende dagen. Moet trouwens zeggen dat ik je temp voor ei wel vreselijk hoog vind..
jaa ik weet het ik heb altijd zo een hoge temperatuur bij mij is het vaak ook hoger.heb zelf eens gehad dat het tussen 37.5 en 38.1 zat...en was niet ziek,kiplekker zelfs CD 15zeg je? kan goed zijn,deze morgen had ik eigenlijk 37.2 maar ik heb niet heel vast geslapen dus ik weet niet of dat wel kon,dus heb ik zelf een beetje ervanaf gedaan.maar ja als dit geen kwaad kon dan was het dus hoger,namelijk 37.2 graden vandaag... stel dat het op CD 15 was...ik heb op CD 13 laatst geklust nu weet ik niet of dit goed is zou vandaag vlug willen maar ventje gaat pokeren. xxxx
Ik denk ook dat hij nog niet is geweest en misschien dus inderdaad wel op dag 15 maar dan moet je temp wel omhoog gaan nu.. en ja wat heb jij een hoge temp in het begin.. en dag 13 voor het laatst geklust voor dag 15 kan een beetje te vroeg zijn.. dus zou toch nog even manlief gaan verleiden.. En ik zie dat je in ronde 29 zit.. loop je al in het ziekenhuis...?
Hoi mijn ventje is nu werken en komt dan binnen enkele uren terug,dan gaat hij zich vlug klaarmaken en moet hij al weg dus ik weet niet of dat nog gaat gebeuren. ik neem nu voor de tweede keer clomid. ik gebruik kruidvat ovulatietesten maar die zijn rotslecht. vorige keer met sensitest en ik kon mooi op dag 17 een piek zien. groetjes!
Oke dat is jammer dat jullie geen tijd meer hebben om te klussen.. Oke is ga ook voor het eerst Clomid slikken. Hoeveel slik jij? Krijg jij ook tussen door fm metingen of doen ze het bij jou ook testen met je bloed?
Ja ik weet het is echt stom!ik ga wel proberen tijd te zoeken vandaag maar als ventje moe is (of na het pokeren wet gedronken heeft) dan heeft die dus echt geen zin,en dat betekent dus echt NEE ik moet ook niet zeggen:'schatje kom vandaag klussen ik heb me ei.' want als hij geen zin heeft dan heeft hij ook GEEN zin.maar die mannen snappen niet dat je ocharme 24 uur(als je geluk hebt) op een hele cyclus(die bij mij soms tot 70 gaat zonder clomid) de kans hebt om zwanger te worden...en dat ze dan echt niet koppig moeten doen...maar ja mannen eh voor de eerste keer? wel ik weet 1 ding,je gaat merken dat je clomid neemt.ik wordt heeel emo ervan.de eerste keer na een week(dus week na de clomid) was ik happy dan heel depri,warm dan koud en constant janken om alles! ja ik neem 50 mg clomid voor de tweede maal.de eerste maal had ik een ei volgens sensitest(op dag 17) maar deze cyclus word ik niet wijzer van de kv testen.en twijfel ik of ik een ei krijg of heb gehad.ze kijken bij mij ook naar het bloed maar mijn gyn. is nu NET deze twee weekejes op vakantie dus of wachten tot hij terug is(dan zit ik misschien al aan nod) of een andere zoeken voor de test vlug te doen. maar ikga hem vragen om (als ik geen ei heb) 100 mg te nemen en dan ook echt de follikels op te volgen enzo. wel spannend dat je er nu mee begint! ik zie dat je geen ei krijgt en endometriose hebt. Wat houdt dat eigenlijk in? Ikzelf heb pcos en ook geen ei zeggen ze. maar ik heb altijd het gevoel dat er meer is zoals..;weet niet verstopte eileiders ofzo?maar dan zouden ze dat wel zien met de echo niet? groetjes!