hoi allemaal ik heb dus blijkbaar op dag 14/15 een ei gehad nu heb ik geklust (net voor middernacht) op dag 13(dus eigenlijk bijna 14) maak ik een kans?? heb 4 dagen ervoor nog geklust(cd 9) dus eigenlijk zou het optimaal sperma moeten zijn volgens de gyn(op internet) maar ben zo onzeker!!! ze zeggen dat het wel tot vijf dagen ervoor kan maarzijn hier ook zwangere vvrouwen die hierook zoiets hebben gehad maar toch zwanger waren??? miss hebben zei een temp.kaartje om te tonen? (bij topic zwanger vrouwen kaartjes hebk niks gevonden) xxxx
Anais ik denk dat je een hele goede kans maakt hoor!! Sperma blijft 24-72 uur leven voor zover ik weet. 72 dan wel in uiterste gevallen maar okee, 48uur moet t makkelijk kunnen halen.
oooh dat geeft me hoop! ik heb nu net wel op pagina drie en vier(van zwangere temp.kaartjes) enkele voruwen gevonden zolas mijn situatie!dus dat geeft me dubbel hoop! tot nu toe heb ik enkel gebroebel in men buik,maar het is ook nog zoo vroeg dus dan moet ik nog niet teveel eraan denken hier mijn kaartje btw : 2b07fe Ovulation Charts wanneer zal die lijn erop komen?(op temp. kaartje) moet ikmisschien iets veranderen? nprmaal is dit mijn eisprong geweest dus... xxxx