Hallo allemaal, Ik ben begin augustus gestopt met de pil en 6 augustus "ongesteld" geworden. Ik ging er dus vanuit dat het nog wel even zou kunnen duren voordat ik weer "normaal" ongesteld zou worden. Volgens de calculator zou ik wanneer ik bij 6 augustus laatste menstruatie invulde morgen mijn eisprong hebben. Nu heb ik op dit moment echt pijn links onder in mijn buik. Steeds van die "steken" en het komt en gaat weer. Ik weet niet voordat ik met de pil begon ik een hele regelmatige cyclus had en ook altijd even last had van die eisprong, ik voelde hem dus altijd. Ook als ik dan ongesteld werd had ik echt buikpijn. Zou het kunnen zijn dat wat ik nu voel toch die eisprong is? Ookal ben ik pas de 1e maand zonder pil. Of zou het te maken kunnen hebben met ontpillen? Het is wel heel toevallig dat het vandaag is, volgens de calculator klopt het dus wel een beetje.
Het zou kunnen inderdaad, dat dit je ei is. Dus dan moet je even voor jezelf in de gaten houden of je over een dag of 14 ongi word, of dat je natuurlijk een positieve test in je handen hebt! Dan kun je terug rekenen en er vanuit gaan dat dit je ei is geweest. Maarre in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen en klussen!
Halli Cin, Ik heb precies het zelfde, maar dan rechts onderin mn buik. Het doet niet echt heel pijn, maar ik voel wel steken vooral als ik ga lopen na een tijdje stil gezeten te hebben. Gister was mijn eisprong volgens de calculator. Omdat ik dit nog niet eerder heb gevoeld en ben gestopt met de prikpil in november, dacht ik dat het ook wel een innesteling kon zijn. Maar we moeten afwachten denk ik! Ik duim ook voor jou!!