Hoi.. Ik wil wat vragen aan de dames die zwanger zijn.. In de week na je eisprong..wist jullie al zwanger te zijn?..dus hadden jullie deze syntomen? : Lichte kraampjes Opgezwollen buikje Wat stekeltjes hier en daar beneden?? Dit zijn de syntomen die ik nu heb.. denken jullie dat ik zwanger kan zijn??...ik heb mijn ongesteld op 15 Juli gekregen en heb een cyclus vn 31 of 32 dgn.. ik heb verschillende online ovulatie(op 32 dgn) gebruikt en de berekening waren de meeste op dag 1 en 2... maar 1 berekening heeft tot dag 3 aangetoont..Ik heb vanaf 27 tot 1 aug geklust... Wat denken jullie?
Het is nog iets te vroeg voor symptomen want een innesteling vind pas plaats na 5-10 dagen na je eisprong.
Ik heb het ook maandelijks, haha. Ongeveer een weekje voor m'n ongi komt, komen de krampjes en dingetjes..heeeeel vervelend . Maar helaas heeft het bij mij nog nooit iets betekend.
Hallo, ik zou normaal gezien mijn eisprong 4 augustus hebben gehad.... En dit gaf de ovulatietest ook aan. Rond die periode goed ons huiswerk gemaakt. Normaal gezien mag ik overmorgen testen.... Maar ik ben bang dat mijn regels één van deze dagen zullen doorbreken aangezien ik zo een gevoel heb in mijn onderbuik en ook geen enkel zwangerschapssymptoom. Ik ben nieuw hier en heb ook nog een vraagje. Hoe zetten jullie hier zo een tijdslijn onder? Eind april 2010 stopte ik met de pil en meteen zwanger. Maar spijtig genoeg werd zwangerschap na 5 weken spontaan afgebroken. Nu zitten we aan ronde 3....dus hopen maar!!
Hey Lovelife: Oeii het is zekerr spannend voor jou Zoals je zegt.., de kans is super groot dat je zwanger kan zijn..maar ik kan dat niet bevestigen..maar als het niet zo is..geef je moed niet op hoor,het is toch een stapje dichter bij zwanger raken... Bij mij is het ook zo dat ik nog geen goeie verschijnselen hebt .., maar daar maak ik me niet zo druk om..omdat er vele pas na 6 of 7 weken zwangerschap pas symptomen krijgen dus jaa het is verschillend voor iedereen... met het lijn bedoel je die banner?? als het zo is moet je bovenaan recht naar banner gaan je banner kiezen en die code in je handteking plaatsen.. Laat je weten of het positief is?? Suc6
Hallo Dins, de banner is gelukt, dank je wel.... Morgen zou ik normaal gezien een testje doen...maar durf niet goed. Wss zullen men regels wel nog doorbreken vandaag of morgen....daar zullen we vanuit gaan.... Ken jij iets over temperaturen? Mijn temperatuur is deze dagen rond 37,2 graden. Normaal is mijn temperatuur wat lager. Zakt de temperatuur bij het doorbreken van de reges? Greetz.
Hey lovelife !! over tempen ben ik nog niet zo goed in...als het mij deze maand niet lukt temp ik volgende maand wel.. Wat bedoel je eingelijk met doorbreken van regels doorbreken dus als je voor je NOD gaat testen?? als het zo is..zakt je temperatuur niet hoor
Regels is een Belgisch woord voor menstruatie.... Ik vraag me dus af of mijn temperatuur zal zakken vlak voor het doorbreken van mijn menstruatie.... Voorlopig blijft hij nog steeds wat hoger....
Hier helaas niets... Gisteren is de menstruatie begonnen Heel jammer... Hup naar de volgende eisprong zeker! T'is toch altijd zo een teleurstellinge he.... Hopelijk heb jij meer succes binnen 2 dagen.... Greets
Hoii zie het zo een stap dichter aan het zwanger worden..hahah ik ben 1 dag overtijd..maar k denk dat ik mn ovu 3 aug heeft gekregen dus ik wacht 1 dag of 2
Hee Lovelife !! nou eerlijk gezegd kan niet slapen zoo onrustig ben ik.. had geen kans om test te kopen moest tot laat werken..en was moe.. maare vandaag zeker wel!!!! nu kan ik echt zeggen dat ik overtijd ben..en ik ben heel nervieus...ik wil geen teleurstelling hebben.. geen ongi te zien! gisteren ben ik vele keren gaan plassen af en toe stekels en lichte buikkrampen maar voelen net iets anders dan ongi krampen "denk" ik .. wat betreft mijn eetlust..heb steeds honger maar speel met het eten heb slaap maar de slaap is niet genoeg en helee lichte kwaltje van misselijkheid ppfff!! geen zere boobs.. Maar ik heb toch het gevoel dat ik zwanger ben.. morgen ochtend wanneer ik wakker ben meteen een testje er tegen aan gooien !!!! ik hoop dat ons kleine wondertje vast zit
Hai Girlsz ik moet jullie nog even laten wachten ppff en mijzelf ik heb nog geen een testje gedaan.., ik en mn man hebben gister besloten om de test vrijdag maar te kopen..we waren effe zuinig deze dgn...vrijdag kunnen we meteen die clear blue kopen we vinden die ook meer betrouwbaar... echt balen omdat ik het NU wil weten.., maar ja zuinig is zuinig doen.., vrijdag is toch om de hoek Verder nog GeeN ongi...soms heb ik het gevoel van misselijkheid maar niet zo sterk, het komt en gaat weer weg.. maar net deden mijn tepels raar..opeens deden ze pijn alsof ik mijn jurk er tegen schuurde,maar ook niet te pijn...een soort prikkel gevoel.., maar nu is ie weg...ik heb een opgeblazen buik!!! en nog wat stekels..heeel af en toe wat krampen,maar hele rare Toen ik die prikkel gevoel voelde dacht ik van oohhh jaaa ik ben zwanger hahah en begon super blij te worden.., maar toch twijfel ik nu weer omdat die gevoel weg is hahah.. Raar van mezelf dat ik toch geduld heb om te wachten hahah.... Sorry dames nog effe wachten maar ik laat jullie zowiezo weten !!! toch zal het raar zijn om positief te zien op die test als ik nu denk,omdat als het je eerste keer is,kan je het echt niet geloven dat een kleine van je en je man in je groeid echt mooi.... Xx Liefs, Dins hoop dat onze klein wondertje er is!