hallo ik moet even gal spugen! Een kennisje van mij heeft net te horen gekregen dat ze zwanger is. Harstikke leuk voor haar zou je denken nou dus echt niet. Ze loopt de hele dag te janken dat ze het kind niet wil!? En ze zuipt gewoon door ja echt heel verschrikkelijk veel, een fles passoa op een avond is niks.... en ook rookt ze nog! Dan gaat mijn schoonzusje nu in een keer trouwen een huis kopen die ze nu overhaast gaan kopen, en ze is zwanger, en is daar natuurlijk zo allemachtig blij mee..... begrijpelijk. Maar het enige waar ze het over heeft is het over die baby en dat huis en bla blabla... verschrikkelijk! Terwijl ze donders goed weet dat ik/wij er moeite mee hebben. Gaat zij even uitgebreid in pranatal boekjes zitten bladeren.... Bah! Sorry hoor maar zoiets kan ik dus niet uistaan! Zij is zo iemand die al voordat ze zwanger was al geen filet enzo at, niet meer dronk en niet in de rook van een siagaret of verf of uitlaatgassen wou zijn... wel begrijpelijk maar zwaar overdreven! Ook wordt er nu niks meer overlegd met mij of tegen mij verteld, zoals dat ze zwanger is verteld ze tegen mijn vriend, haar broer, begrijpelijk, maar ik was altijd heer allerbeste vrienddinn en nu in een keer niet meer... Jammer dat je je zo in mensne kunt vergissen. Sorry moest even gal spugen Thanx voor luisteren! Kus Swiggy
ik ken dat, toen mijn schoonzusje zwanger was ,was het altijd baby voor en baby na , terwijl ze ook weet dat wij bezig zijn en ze weet dondersgoed dat het moeilijk is als iemand er alleen maar over praat omdat het bij haar ook niet wou lukken. maar sinds de kleine er is is ze zo veranderd een stuk leuker en liever geworden daarvoor was het echt een bitche. maar laat je niet gek maken . liefs sonja
nee maar wel erg frustrerend ze was eerder juist heel erg lief, maar nu? ik vindt het gewoon zo gevoelloos dat ze gewoon idd wat je zegt baby voor baby na is verschrikkelijk, terwijl ze weet dat het bij mij gewoon niet wilt lukken. ze denkt daar gewoon niet over na. en ik heb al zo'n kut weekend gehad en nu komen hun even aanzetten met dat oh zo leuke nieuws! Ja, erg leuk....! Gefeliciteerd....!? :x
Vergeet niet dat zij ook heel blij is en haar blijdschap wil delen! Misschien baalt zij nu wel vanwege jou reactie. Je mag mensen niet kwalijk nemen dat ze blij zijn, vind ik.
nee ja tuurlijk. Mijn eerste reactie was ook echt heel enthousiast hoor dat meen ik ,serieus, echt waar. Ik was echt even blij voor haar/hun. Maar heb me gewoon goed gehouden en thuis begon ik te piekeren en me mss enigszins jaloers te voelen, dat het bij haar binnen 5mnden gelukt is en bij ons nog steeds niet. Vijf maanden vond t zij al te lang... nou sorry hoor... Kus Swiggy
Ik sluit me een beetje bij Beebie aan. Wees ook blij voor haar. Ze zal waarschijnlijk zo vol zijn van het nieuws dat ze misschien niet in de gaten heeft dat ze jou ermee kwetst. Misschien is het verstandig haar dit op een subtiele wijze te vertellen? Ze zal het echt niet zo bedoelen zoals het bij jou overkomt. Ik begrijp je frustratie hoor. ik heb dat op dit moment met reclames............... Kop op meid, jouw tijd komt! echt waar!
Dat veranderd de zaak wel. Het loopt gewoon bij iedereen anders, daar kun je niets aan doen. Relativeer de dingen eens goed, dan kijk je er waarschijnlijk heel anders tegen aan. En die jaloerse gevoelens zijn best begrijpelijk denk ik.
met reclames? welke dan? van pampers ofzo? ik gun het haar ook wel maar voel me verschrikkelijk buitengesloten. En zit op dit moment denk ik even in een dipje. Kus swiggy
Kom hier dan krijg je een dikke knuffel van me! Dat heb je gewoon nodig nu! Welke reclames: Moeders voor moeder (van de radio) , en die van tv, met die vrouw en die thermomether, volgens mij een reclame van een verzekeringsmaatschappij..........etc..
Zij is blij en jij hebt last van jaloezie allebij normale gezonde reacties op het moment...praat er met haar over en dan zitten jullie vast snel weer op 1 lijn en jou tijd komt echt nog wel hoor sterkte En je wordt tante dat is ook heel leuk. Wat die vriendin betreft die spoort niet helemaal daar zou ik ook pissig om worden.
Hoi Swiggy, Heel herkenbaar hoor! En natuurlijk mag je hier lekker je hart luchten! Daar zijn wij voor! Maar praat er a.j.b. over met je vriendin! Je hebt elkaar zo hard nodig en het zou zo zonde zijn om hierdoor de vriendschap te verliezen! Zwangere vrouwen zijn nou eenmaal niet helemaal hun zelf. Een foefje van moeder natuur om moeder en kind te beschermen Wat betreft "die kennis" , dat is natuurlijk verschrikkelijk, maar hou je er niet te veel mee bezig. Je kunt er waarschijnlijk toch niet veel aan veranderen. Kom op meis! Jou tijd gaat ook vast komen. * dikke knuffel*
Thanx! Ja een knuffel kan ik wel even gebruiken! Mijn vriend begrijpt me gelukkig ook heel goed en snapt mijn gevoelens ook wel, maar is toch een man. Volgens pendel caruli ben ik in januari zwanger van een meisje. Ben benieuwd zou ze gelijk krijgen? Ik hoop het, mag ook een jochie zijn toch. Maakt niks uit... Kus Swiggy
Nou kijk dat is een positief vooruitzicht toch? Ik heb ook Caruli gevraagd voor me te pendelen, ben benieuwd!
pin je niet teveel vast op de pendel uitslag. tot op heden is het bij mij nog nooit uitgekomen wat men voor mij pendelde.
he nadia wat grappig allebei in januari zwanger van een meisje grappig zou wel leuk zijn of niet als dat uit zou komen... maar ik ben er te nuchter voor om er 100% in te geloven natuurlijk! Kus Swiggy
Ja zeker leuk Swiggy! Maar nuchter blijven idd. Mijn man is reikimaster en heeft dat dus ook maar die pendeld niet voor mij hoor. Hij zegt dat dit dingen zijn die je niet uit kan pendelen. Valt onder leven/dood vragen. Maar goed Naadje was toch benieuwd........... Hhihihi