gisteravond had ik een klodder (waarschijnlijk) vruchtbaar slijm(waar je wel draden van kon trekken), het was maar 1 klodder en daar bleef het gister ook bij... Vandaag voelt alles daar beneden nog steeds erg vochtig aan.. Zondag voor het laatst geklust, en nu was mijn vraag, zou dat slijm wat ik gister zag mijn eisprong zijn? of moet ie dan nog komen als je dat slijm ziet? En mocht het mijn eisprong zijn, zouden die zaadjes van zondag dan nu nog kunnen leven om het eventueel te bevruchten? En als we vanavond/morgenochtend zouden klussen, zouden we dan nog op tijd zijn? Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet! Alvast heel erg bedankt
Bij mijn komt dat slijm altijd VOOR mijn eisprong dus ik zou nog wel ff aan de klus gaan. Als zondag de laatste keer is geweest zou je mannetje wel superzaad moeten hebben om het zolang te kunnen overleven.
Denk dat joy wel gelijk heeft. Een week vantevoren klussen, dan moet je wel geluk hebben. Als je banner klopt dan zit je nu rond je ovulatie, dus zou ik vanavond nog even een poging wagen en evt. morgen. Dan heb je waarschijnlijk de meeste kans.