Hallo vanmorgen een testje gewaagd. Er kwam meteen een heel licht tweede streepje alleen werd hij niet donkerder, helaas.. Maar hij is wel blauw. Ik durf nog niet echt te hopen maar hij staat er echt. Heb hem geprobeerd op de foto te krijgen maar hij wil zich niet echt goed laten zien... terwijl ik niet echt hoef te turen om hem te zien hier. Maargoed ben benieuwd naar jullie mening. Zal er als ik niet ongi wordt morgen na de kerst nog een wagen. Zit vandaag op 13DPO, zie kaartje.
Ik zie ook een streepje, maar aan de bovenkant is ie donkerder..... misschien van de week nog een testje wagen? Hoop dat ie dan donkerder is meid!!!
Ik zie een steepje... is dit een predictor? dan adviseer ik je om een kruidvat 2v5 euro te doen of de clearblue met indicator
nee van de etos, ja hij lijkt op de foto inderdaad pennestreep. hij is daarook het donkerst en loopt daarna wel licht door in een even brede streep als de controlestreep. maar krijg het niet op de foto maar goed jullie zien in ieder geval iets haha.. denk namelijk altijd dat ik het alleen zie omdat ik het wil zien. ga maandag als de duivels dan nog niet gekomen zijn wel even een doen van de kv
Ik zie wel een streep inderdaad links het donkerst en de rest erg licht maar dus wel een brede streep... Misschien over 2 dagen nog eens proberen en dan duim ik voor een mooie test voor je
ja zal ik doen bedankt voor jullie reacties. zal het morgen wel merken aan me temp of wel of niet is. als deze daalt weet ik dat hij negatief is.
zo'n testje had ik ook toen ik zwanger was van Layla, toen ik 3 dagen daarna nog een test deed toen knalde hij binnen 10 seconden er vanaf! Ik heb hoop voor je hoor maar probeer het overmorgen of misschien de dag daarna nog eens.
helaas vandaag ongesteld geworden. wel balen maarja aan de andere kant wel netjes 14 dagen na menstruatie. wist het vanmorgen al want temp was van 36,7 naar 36,4 dus toen wist ik al dat ik niet meer hoefde te testen. En daarna werd ik ongesteld. Maarja weer een nieuwe ronde. Alleen zit ik nu in dubio of ik wel of niet monnikspeper moet gebruiken omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor... heb dit namelijk vorige maand gebruikt toen ik na 25 dagen nog geen eisprong had en had toen binnenn week een eisprong. maar goed heb hier een nieuw onderwerp over geplaatst in zwanger worden. Evengoed bedankt voor jullie reacties