Symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by vonnie79, Dec 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hallo,

Ik zit vandaag op 4dpo kan het zijn dat het vanaf vandaag al kan innestelen? Ik heb zulke vreemde klachten vooral vandaag, ben met vlagen misselijk, heb af en toe vreemde krampen onderin me buik dat uitstraalt naar me benen en me borsten voelen vreemd niet echt pijn maar meer alsof er een warmte van binnen uit komt zeg maar en dat voel ik in me tepels. Ook heb ik afgelopen 2 dagen hoofdpijn gehad en maak ik snel ruzie met mijn man, en dan nog eens dat ik al 2 dagen niet kan poepen. Ook heb ik al vanaf me ei last van lage rugpijn ene moment wat meer dan het andere momend.

Ik weet dat sit ook met een menstruatie te maken kan hebben maar ik heb altijd 3 dagen voor me ongi altijd buikpijn rugpijn en boven benen.

Liefs
    Ik dacht altijd dat innestelijk pas was bij 5/7 dpo en ik zit op 4dpo.

2. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland

3. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hoi Pinda

Bedankt voor je bericht, en uiteraard zal een nieuw kindje Valentijn vervangen dat is onmogelijk. Maar het verlangen is er wel sterker door geworden daarom zijn we direct door gegaan.

Mijn man zegt dat ik dit ook had voor ik posi testen van Valentijn alleen wil ik me er nog niet aan geloven tot ik een posi test in handen hebt. Heb besloten om 1jan te gaan testen dus ben benieuwd hihi hope so

Liefs

4. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!

Daar was ik weer,

Ik snap het, maar toch knap hoor! Het zou dan toch geweldig zijn dan wanneer je op 1 januari posi test! En heb je een beschermengeltje die van boven met jullie meekijkt!

Heb jij bij je vorige zwangerschap de symptomen gehouden, of namen ze al snel af? (zoals bij mij nu) En wat voelde je nog meer? Ik ben zo onzeker als wat en verheug me elke maand weer, en tenslotte word ik steeds toch weer teleurgesteld. Lastig he? Wij vrouwen hebben maar wat te verduren ;)

Groetjes!

5. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hey hey

Bij mij namen ze ook af toen bij Valentijn de eerste week had ik de symptomen daarna was ik ze allemaal kwijt op het moe zijn na die werd alleen maar erger. Maar heb 1 dag voor NOB zware kramp onder me voet gehad en vreselijk moe kon me bed niet uit. Daarna niks meer gehad heel de zwangerschap niet, niet misselijk, geen last van me borsten helemaal niets.

Liefs

6. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Pfoe!! Dat is wel een heel relaxte zwangerschap geweest dan (dat klinkt nu een beetje raar, maar je snapt wat ik bedoel...) Ik vind 't zo gek dat ik nu bijna niets meer voel, maar het is dus wel mogelijk blijkbaar...haha!
    Niet dat ik nu meteen naar de testjes grijp hoor, eerst maar wachten tot 29 december!! dank je voor je reactie by the way!

Groetjes!!

7. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Ja het is zeker mogelijk hoor, Valentijn zijn zwangerschap was echt relax, maar heb 4 zwangerschappen gehad en ze waren alle anders. Van me oudste ben ik 4mnd doodziek geweest. De tweede en derde 3 maanden kots misselijk geweest en de 4de nergens geen last van gehad.

Liefs

Share This Page