Hallo, Ik heb een vraagje, ik moet 21 dec naar de gyneacoloog, maar kan ik daar ook alleen heen want mijn vriend kan geen vrij krijgen. :x Of is dat gek.
t kan..is niet leuk nee.. als vriendjelief niet kan, gaat moeders mee...want ik wil niet meer alleen... succes! Bengel
Omdat ik heb begrepen, dat je man ook wel eens onderzocht wordt? Maar mijn man is alleen op sperma zwemmers onderzocht. Maar als ik alleen kan doe ik dat, en de volgende keer gaat mijn man wel mee.
Waarom wil je niet alleen, is het niet prettig? Ik neem wel een vriendin mee anders, want mijn ouders weten het natuurlijk niet, dan is het strtaks geen verassing meer.
Geen idee hoe dat met die testen gaat van de man, maar kan daar dan niet een aparte afspraak voor worden gemaakt?
ik zit in de mmm en moet vanaf dag 10 van mijn cyclus ongeveer om de dag een vaginale echo laten maken. De 1e 2 ronde met hormonen zijn dan ook nog eens niet aangeslagen, dus krijg je bij elke echo te horen dat er niets groeit, is niet leuk om te horen... nu ga ik overigens aan de 150 mg en t gaat uiteindelijk wel goed komen, maar t kost een heleboel energie en emotie... w.b. de man: de 1e keer dat ik naar gyn ging, werd alleen ik onderzocht en niet mijn vriend, omdat ik niet ongi werd. Kijk als je nu gaat omdat er iets niet klopt bij je, wordt jij in eerste instantie alleen gecheckt. Als er dan iets zou zijn, dan gaan ze ook de man checken of op verzoek van jullie, en dan kan er een behandelingsplan voorgesteld worden. Succes iig , het doet iig geen pijn ofzo hoor...t is gewoon niet het leukste om te doen Waarvoor ga je als ik vragen mag?
Bij mij ook soms mijn vriendje ivm werk verder weg en afhankelijk van iemand anders voor vervoer. Maar bijvoorbeeld volgende week krijgen we alle uitslagen. Dan gaat hij wel mee. We bekijken het per keer. Anders gaat mijn moeder of zussie mee. Hangt gewoon een beetje af van de reden van de afspraak, dat is meestal wel vooraf bekend. gr Alies
Omdat mijn ha vermoedt dat ik geen eisprong heb, ik heb nu 2 maanden getempt en daar is geen piek in te zien, dus nu heeft hij mij doorgestuurd omdat hij vermoedt dat er iets hormonaals mis is. maar ik ben best wel zenuwachtig.
[/quote] Omdat mijn ha vermoedt dat ik geen eisprong heb, ik heb nu 2 maanden getempt en daar is geen piek in te zien, dus nu heeft hij mij doorgestuurd omdat hij vermoedt dat er iets hormonaals mis is. maar ik ben best wel zenuwachtig.[/quote] Hoi Jaqueline, Heel herkenbaar. Ik had ook bijna geen eisprong. Een paar keer per jaar maar. Ben via huisarts bij gyn terecht gekomen. Na onderzoeken werd niks verontrustends gevonden. Alleen de hormoonwaarden in mn bloed waren niet goed. Poosje Clomid gebruikt waardoor ik wel steeds rond de 30 dagen een eisprong kreeg. Ben doorgestuurd naar internist vanwege die hormonen. Bleek dat mn schiltklier niet helemaal optimaal werkte. Nu slik ik daar iedere dan een pilletje voor en het gaat nu helemaal goed met mn eisprong. Tussen de 29 en 34 dagen. Dat is voor mij heel goed. Ik ben trouwens ook vaak alleen naar de gyn geweest hoor! Succes! groetjes Rhodé
Ik, daar in tegen, ben echt een bange poepert... en durf dus echt niet alleen... Ben vorige week voor het eerst bij de gyn geweest met mijn hummie ivm een cyste in mijn eileider en achteraf viel de inwendige echo erg mee. Daar doen ze verder niets aan maar hij heeft wel geadviseerd terug te komen voor verder onderzoek aangezien ik lange, onregelmatige cyclussen heb. Ik ben banger voor het bloedonderzoek want als ik een naald zie ren ik het liefste weg...hahaha
Bij onze eerste afspraak bij de fertiliteitsarts MOEST mijn man erbij zijn van hun. Bij zo'n intake gesprek is het gewoon belangrijk dat de man/vriend erbij is. Plan zo'n afspraak op een dag waarbij je allebei vrij kan zijn. Wij kregen overigens allebei onderzoeken.
Bij ons eerste bezoek zijn wij ook samen geweest hoor. Je weet dan niet wat je staat te gebeuren. Kreeg gelijk n inwendig onderzoek. dat had ik niet verwacht! Dat viel me alles mee. Maar goed dat ik het niet van te voren wist. Nu ik vaker ga ga ik meestal alleen. ik heb een vrije dag in de week, en dan hoeft mijn man geen vrij te nemen. Ook heb ik een hele aardige gyn. Mijn man werd overigens niet gelijk onderzocht. groetjes Rhodé
Mijn Man is in veel gevallen wel mee geweest maar ook niet altijd omdat ie ver weg zat voor zijn werk. Maar de belangrijke afspraken zoals die we vanmiddag hebben gaat ie wel mee. Het is toch iets wat je samen moet doen. Het wordt ook zijn kind. Maar ik heb hier gelezen dat er wel meer meiden alleen gaan. Dus zet hem op meid. Liefs Lyd
Hi, Ik ga altijd alleen, 1x is mijn vriend meegeweest, maar eigenlijk is het nodig geweest. Ik heb clomid geslikt, maar ik heb maar 1 goede eisprong gehad en daarna werkte het niet meer. Ik heb genoeg teleurstellingen gehad, maar ga daarna weer vol goede moed verder, na een telefoontje met mijn vriend. Het komt heus een keer goed denk ik dan maar. De dag van de operatie zou ik wel fijn vinden als mijn vriend er is om me op te halen. Ook omdat je niet alleen naar huis mag en mijn vader nog niet weet waar we mee bezig zijn (mijn moeder wel, maar dat was niet echt de bedoeling..) groetjes, Snoopy
Hallo allemaal, Ik ben heel erg blij dat mijn man overal mee naar toe gaat! Hij werkt ook dichtbij het ziekenhuis dus dan is het ook wel makkelijker. Hij vond zelf dat hij mij bij moest staan omdat dit iets is wat we allebei willen. Hij vind het ook heel interessant om de inwendige echo's te zien. Hij stel meer vragen dan ik! Een geweldige vent is het! Als ik een keer alleen zou moeten zou ik dat ook niet erg vinden, maar ik vind het een heel fijn gevoel dat hij er altijd bij is.