Zwanger worden; Gemixte ouders!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LaPrincesa, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaPrincesa

10 feb 2011
    30
    0
    0
    Hallo iedereen!

Ik ben nog pas net lid van de site, maar ik zou het heel leuk vinden om te horen welke mixen er allemaal voor een kindje gaan dit jaar!

Ikzelf ben van Nederlands/Antilliaanse afkom en mijn vriend van Dominicaanse afkomst.

Zijn er verschillen die jullie hebben, of bepaalde geloven wat betreft de zwangerschappen?

Succes aan iedereen!

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben zelf gewoon nederlands, maar mijn vriend komt uit zuid-afrika.

3. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ik ben holands en mijn man surinaamse hindoestaan,maar lijkt net op een hollander dus geen verschil

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben 50% Nederlandse en 50% Israelische. Vriendlief is 50% Nederlands en 25% Amerikaans 25% Iers.
    Behoorlijke mix word het dus hier, moet zeggen dat ik weinig merk van onze afkomst verder. Maar ik ben dan ook echt als 100% kaaskop opgegroeit. En hij meer als Amerikaan, nou merk weinig verschil in denken tussen ons. :)
    Ja, amerikanen laten een jongetje besneiden na de geboorte. Dat heeft niks met geloof te maken maar dat doen ze daar standaart na de geboorte vanwege higienische redenen.
    Nouja, het is een meid dus die discussie hebben we verder niet hoeven voeren.

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hallo allemaal!!

Wij gaan voor een mixbaby! Ik ben 100% NL en man is 100% Turks..Het Wil alleen nog niet echt lukken doordat mn ongi uit blijft...

6. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    hallo allemaal wij ok ik nl en vriend surinaams succes allemaal xx

7. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Hoi Hoi...
    Leuk onderwerp!!!

Ik ben Nederlandse.....en mijn man komt uit Peru...
    We zijn al 16 jaar samen waarvan 12 jaar getrouwd.
    Onze oudste zoon is geboren in Aruba, onze jongste in Nederland.

We zijn aan het proberen voor een derde kindje:D
    Ik ben zwanger geraakt van onze 2 oudste kinderen zonder problemen,nu met de wens voor een derde zit ik toch in de mmm......

LIEFS!!!!;)

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben 75% italo en mijn man 100% kaaskop. Wij zitten aardig op 1 lijn wat kinderen en de opvoeding betreft.

9. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Ik ben Nederlands, en vriendlief Surinaams (wel hier geboren). We zijn al gezegend met een mooi mixje, en hopen nu op een 2e!

We vonden het erg spannend wat 'eruit zou komen'. Ik ben van mezelf blond (stijl) met blauwe ogen, en mijn vriend is bruin, met zwart kroes haar dus we hebben heel wat gefantaseerd :D uiteindelijk is er een prachtig prinsesje uitgekomen met grote bruine ogen, bruin krullen en een licht bruine huid.

10. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Owja geen tot weinig cultuurverschillen hier tussen ons! Mijn schoonmoeder denkt er soms anders over... Maar goed!

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik ben 100% nl (nouja limburgs dan) :D en mijn man is 100% turks en wij hebben een mooi mixmeisje met donkere ogen(papa) en bruine haren(mama) verder hier geen cultuurverschillen,maar moet er wel bij zeggen dat ik de turkse cultuur geweldig vind en dat onze dochter dan ook wel meer turks dan nl opgevoed wordt. en qua geloof is ze gewoon moslim.;)

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben fries en mijn man is rotterdammer:p
    VErder ben ik actief gelovent en mijn man (tijdelijk hoop ik;)) passief..

13. LaPrincesa

10 feb 2011
    30
    0
    0
    Wat leuk om te lezen allemaal!

Ook wel leuk om te zien dat niemand eigenlijk egt last heeft van de cultuurverschillen,, maar aan de andere kant als die er wel waren werd er waarschijnlijk niet aan kinderen gedacht ;)

Iedereen veel succes en laten we er een mooi multicultureel gemixed land van maken! ;)

14. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    wij gaan ook voor een mixje
    ik 100% nl mijn vriend is 100% spaans

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hier is manlief half Indonesisch zelf gewoon een blonde Hollander :D Hier is mix 2 in de maak :D

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vriend is half turks (turkse vader) en ik ben zo goed 100%nederlandse :)

heb 2 totaal verschillende kids. een is echt blond met blauwe ogen een een kasechte hollander om te zien en zoontje is getint, donker haar en bijna zwarte ogen. een echte turk om te zien :). echt geinig om de combi te zien :)

geen cultuurverschillen trouwens. ik heb geen geloof maar respecteer andere wel met hun geloof. vriend is katholiek ondanks dat hij half turks is. zijn bio vader had er in het begin wel wat moeite mee maar is nu ook helemaal bijgedraait. hebben er niet veel contact mee

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hallo dames!

Ik ben half indonesisch en mijn vriend is half australisch. Geen cultuurverschillen..ik en hij zijn in Nederland geboren. Natuurlijk heb ik wel 'lekker eten, veel eten' van huis uit meegekregen :D :p Hij verbaasd zich soms nog als we bij mijn ouders zijn en mijn vader heeft eten gemaakt voor een heel weeshuis..haha..

18. LaPrincesa

10 feb 2011
    30
    0
    0
    Wat grappig! Wij zijn ook heeel benieuwd hoe onze kleine er uit gaat komen te zien.. het is natuurlijk maar net welke genen overheersen op dat moment. Het is het een of het ander, of het word een echte mix.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hier ook een mooi mixje op komst:)

ik ben 100%nl en mijn vrien 100% angolees (afrika) dus die word mooi bruin gekleurd.. niet licht licht zeg maar..
    ik heb donker tot zwart haar met blauwe ogen en vriend is donker met pikzwart superkroes haar..
    en hoe donker je beebje gaat worden kun je zien aan de breedte van de neus en lippen van je partner als hij echt een brede neus met dikke lippen heeft worden ze waarschijnlijk donkerder dan als je partner dat niet heeft:)

hier wel heel erg cultuurverschil maar ik heb er geen last van vind alles prima onze beeb moet ook wat van ROOTS meekrijgen he;)

20. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mijn man is 100 % nederlander en ik ben een arubaanse. We hebben al een prachtige kind gemixt en nu gaan we voor de tweede. Ik ben benieuwd!:D

Deel Deze Pagina