Wat in vullen fertillity friend

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Jesse32, Mar 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

Jan 30, 2011
    628
    0
    0
    HOi
    ik wil bij mijn volgende ronde gaan tempen, maar zit nu op fertillity friend en daar staat oraal of vaginaal niet anaal. welke moet ik kiezen ik wist ook niet dat je vaginaal kon meten:(
    Ik dacht dat anaal beter is. wie weet wat ik moet kiezen?
    Moet ik op dat 1 dat ik ongi ben al tempen?

Alvast bedankt voor het antwoordt

2. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Hoi hoi,

Volgens mij maakt het voor je kaartje niet veel uit als je dat invult. Ik temp onder mijn tong dagelijks op hetzelfde tijdstip. Het is zeker in het begin van tempen wijs om vanaf dag 1 dus je eerste echte ongi te beginnen met tempen, of de ochtend daarna, maar dan wel op de eerste dag van je ongi bij ff melden.

Heb je een beetje een stabiele cyclus?

Groetjes

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

Jan 30, 2011
    628
    0
    0
    Dank je.
    Ik weet nog niet hoe mijn cyclus is zit in ronde 1. met mijn spiraal was het redelijk stabiel
    Maar ik heb geen idee wanneer ik een ei heb

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    #4 Jodi, Mar 14, 2011
    Last edited: Mar 14, 2011
    maakt niet uit waar je tempt, als je het maar elke dag op de zelfde manier doet, op de zelfde tijd
    (ik temp onder tong)

5. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

Jan 30, 2011
    628
    0
    0
    dank jullie wel. ga ik volgende ronde maar doen dan

6. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Spannend hoor.

Ik hoop dat t niet hoeft en dat je deze maand al lekker zwanger bent!

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Succes :) en hopelijk niet nodig

8. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Ik wil hier toch even op inhaken :D. De manier van onder je tong meten is minder betrouwbaar dan anaal of vaginaal. Er is een grotere kans op meetfouten en geeft al snel een afwijking door bijvoorbeeld met mond open slapen, niet op de juiste plaats houden, aanwezigheid van beugel. En onder de oksel of in het oor meten is heel onbetrouwbaar en kan een verkeerd beeld geven van je cyclus. Dus zolang je rekening houdt met de mogelijkheid van meetfouten kan oraal wel. Mocht je alsnog anaal willen meten, dan kan je bij FF vaginaal invullen. En inderdaad niet tussentijds switchen van meetmethode ;)

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Mag wel, maar dan wel goed voor gebruik desinfecteren :D

(sorry, ik kon het niet laten)

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

Jan 30, 2011
    628
    0
    0
    dank je Zoe dan ga ik voor anaal.Ik heb ook begrepen dat dat betrouwbaarder is.
    Ik denk dat ik wel voor de volgende ronde mag. Zit nu op dag 23 van mijn cyclus en dat vinde ik al heel wat, Kan me van vroeger herrinneren dat ik om de haverklap ongi.
    Ik verwacht nog niet zwanger te zijn, spiraal is net verwijderd en ben 32 jaar. Dus zal er wel even over doen. als het al mag lukken.

11. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    hahaha :D

@jessie. Ik heb geen ervaring met spiraalgebruik maar miss moet je lichaam weer even zijn cyclus vinden? Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Share This Page