Hoi dames, Ben heel erg benieuwd wat jullie voelde en hoelang voor je NOD. (of na ei). Ben natuurlijk benieuwd naar de reacties van dames die ook zwanger bleken te zijn. Dankjewel.
Hahaha, je blijft ermee bezig he!!! Ik had gevoelige borsten, en menstruatiekramp......en er staat me zoiets bij dat ik deze ronde geen pukkels kreeg voor mn nod hahaha!!! Maar ik dacht echt dat het niet raak was!!! We ging die dag naar de ikea, en ik wilde weten waar ik aantoe was.....en tot mijn verbazing 2 dikke strepen. Nu heb ik geen zak aan mn eigen verhaal, ik wil meer horen hahaha!!! Maar je hoeft dus niet veel te voelen om toch zwanger te zijn!
hahaha. Ja inderdaad. Heb dezelfde vraag maar eens gesteld op ons gezellige Juni bankje, daar zijn er al 3 (of meer zwanger) Sorry, ben er gewoon heel nieuwsgierig naar.
Ik was maar steeds misselijk. Ik dacht gewoon niet lekker te zijn en ongesteld te moeten worden. Nam ook reistabletten voor die misselijkheid.. Mijn tepels waren donkerder en groter. Ik had nog niks door want ze hadden me ooit verteld dat het moeilijk voor me zou worden om op een natuurlijke manier zwanger te raken... We wilden wel een kindje maar vreeën gewoon wanneer we zin hadden. We zouden op vakantie naar Duitsland en ik wilde het voor de gein toch wel weten voor die tijd en dacht echt dat het niet raak was. Nou 2 dikke strepen dus. Ik viel zowat van de toiletpot van schrik en blijdschap haha.
Ik had wat meer en een wat dikkere afscheiding dan normaal, ook had ik wat trekkerig gevoel in mijn liezen. Dit begon ongeveer een weekje voor mijn NOD.
Ik was wat prikkelbaar, voelde wel anders dan wanneer ik ongi moest worden. Ik had steken in mijn bm en 1 dag voor NOD (en posi test) ineens veel witte afscheiding..
Pijn in mijn borsten 5 dagen voor NOD (Normaal nooit). Opeens heeeeel erg misselijk tijdens het autorijden 1 dag voor NOD.
Spannend Myrha! Laat je ons weten wat de uitkomst is? Nog een weekje in spanning... Wat kan zo'n week dan lang duren he? Zal voor je duimen!
2 of 3 dagen voor NOD: -honger! maar 's avonds geen trek. -ene borst groter dan de andere! -rommelende darmen Later kwam de misselijkheid en vermoeidheid enz enz