hoi meiden hoe was het weer? een dip de dag NA je eisprong of de dag ZELF? kijk even naar me kaartje en zeg wat je denkt(en of ik juist geklust heb ik heb dus clomid 100 genomen van dag 5 tot 9 ik dacht dat me ei dan op dag 17/18 ging komen (want de vorige keer op dag 4 begonnen en ei gehad op dag16/17 als ik vroeger begin komt die op 13/14) zou het kunnen omdat het een hogere dosis is dat ik desondanks op dag 5 te beginnen tot een ei op dag 13/14 had? ga ook zien hoe men temp morgen is,is die hoger dan is ze zeker geweest groetjes!
Vind je kaartje nog niet echt duidelijk, over een paar dagen kun je waarschijnlijk beter bepalen of en wanneer je eisprong is geweest. Hoop voor jullie dat het snel raak is!
Volgens mij was er niet zozeer een dip voor de eisprong, maar gewoon een flinke stijging er na toch? Als je temperatuur morgen weer gestegen is heb je idd goed kans dat je ei is gesprongen! Van Clomid heb ik geen verstand, maar volgend mij ziet je kaartje er wel goed uit. Ik duim voor je!