hoihoi.. ik heb even een vraag: ik heb 31 julie een miskraam gehad en ben gaan temperaturen puur om te zien of mijn cyclus weer op gang kwam.Ik hou een lijstje bij op FF en die gaf aan dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong gehad moest hebben.Mijn temp was heel de tijd 36,2 en ging iedere dag omhoog tot vanmorgen 36,7. Ik temp altijd smorgens om half 6 omdat mijn vriend dan uit bed ga en nu dacht ik vanavond: ik zal voor de gein eens kijken hoe hoog mijn temp is en die was nu 36,1.Betekend dit dat ik geen eisprong gehad heb...of moet je echt kijken naar de temperaturen van de ochtenden? Het zou wel heel netjes zijn als ik mijn eisprong al gehad heb na mijn miskraam.Dat betekend nieuwe kans op zwangerschap en dat willen we heel graag. Alvast bedankt voor je antwoord. Groetjes,Marijke
Hallo, Met temperaturen is het belangrijk om het dagelijks op hetzelfde tijdstip te doen in de ochtend. Want je temperatuur word door veel verschillende factoren beinvloed. Groetjes Ineke
Dat heb ik ook gedaan..dus ik kan ervan uit gaan dat ik dan toch een eisprong gehad heb? Groetjes,Marijke