Ik ben vandaag 5,4 weken zwanger na een cryo terugplaatsing. Ik gebruik Prognova en Lutinus vaginaal tabletten. Nu heb ik sinds gister wat oranje/roze (zalmkleur) verlies in mijn afscheiding van de vaginaal tabletten, vandaag bleef dat en is dat in de loop van de avond wat rodig geworden. Bij het afvegen is het ook wat rodig. Ik heb vanmorgen nog eens een test gedaan voor de zekerheid en deze was super positief. Ik heb geen hele erge ongi krampen, wel een paar krampjes her en der, maar durf dat niet daaraan te relateren. Wat kan dit zijn? Zijn dit voortekenen van een MK? Of komt dit vaker voor en is het onschuldig? Ik moet wel zeggen dat ik van binnen wat geirriteerd voel. Beetje branderig na het inbrengen van de Lutinus.
Hallo, Het kan inderdaad van de irritatie van de vagina zijn. Waardoor je nu deze gekleurde afscheiding hebt. Zou het een miskraam zijn dan word het echt helder rood bloedverlies. Een test zegt nu helaas niks of de zwangerschap goed zit. Je moet echt geduld hebben tot de eerste echo. Die krampjes die je hebt komt door het groeien van de baarmoeder en het verplaatsen van de darmen. Groetjes Ineke
Dank je wel Ineke, we moeten inderdaad afwachten. Ik ga even laten uitzoeken of ik een infectie oid heb.