Hoi, Zoals je ziet ben ik hier weer, ik vind alles wat in mij gebeurd toch maar raar. Nu een vraagje: ik ben in november gestopt met de pil en na 32 dagen had ik mijn regels (slechts 4 dagen overtijd). Sindsdien heb ik ze nog 2x gehad (altijd 28 dagen, tot het uur correct, rond 16u 's middags). Ik vind dit wel vreemd, kan je menstrueren en toch GEEN EI krijgen . Volgens mij volgt mijn lichaam gewoon het patroon van 10 jaar pil en heeft het nog niet door dat er geen hormonen meer worden ingeslikt.
Als je geen ei krijgt, wordt je niet ongesteld. Dus je krijgt wel degelijk een eitje, anders kan je dus niet ongesteld worden.
Ja, dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd! Maar als je de pil slikt, krijg je toch een ontrekkingsbloeding die vaak ten onrechte voor menstuatie wordt aangezien. Dus zou het kunnen dat na het stoppen de bloeding nog steeds een ontrekkingsbloeding is, en geen menstruatie?
Je kan ongesteld worden en geen eitje hebben alleen is de kans bij een cyclus van 28 dagen heeeeel erg klein. Meiden die voor 21 dagen of na 5 weken ongesteld worden hebben een erg grote kans dat ze geen eitje hebben. Als je geen eitje hebt dan zegt je lichaam op een gegeven moment oke nu word je gewoon ongesteld. Dit is wat mijn HA mij vertelde. Het beste om te doen is te gaan temperaturen was haar advies om zo te kijken of je een eitje hebt dus misschien is dat voor jou ook handig als je het zeker wilt weten.
@Tinkerbel....bij mij is dat dus echt niet zo...ik kan zo een cyclus van 200 dagen of meer hebben als het tegenzit....mijn cyclus zegt dus niet van, zo en nu wordt je ongesteld,...was het maar zo. Hoe het temperaturen werkt, kan je zie op deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 96&start=0