Hallo allemaal.. Heb een luxe probleem heb al 2 kindjes en allebei in augustus geboren.. Nu zijn we bezig voor de 3de. Ben nu volgende maand een jaar bezig.. Mocht ik deze maand zwanger raken kom ik weer uit in augustus..mijn mama zegt het dan mijn beste tijd is van het jaar om zwanger te raken, maar is dat nou wel zo handig 3 in augustus..maar wat als ik deze maand oversla en wat als ik echt het vruchtbaarst ben in november lastig wat zouden jullie doen? Danone voor reactie alvast
Gewoon lekker voor gaan, als je al een jaar bezig bent zou ik echt niet een maand overslaan omdat je 3e kind dan misschien ook wel in augustis geboren zal worden. Als je het niet doet denk je volgende maand misschien wel: 'wat als we er wel voor waren gegaan vorige maand, dan was ik nu misschien wel zwanger geweest.....' Succes met het nemen van jullie beslissing en hopelijk ben je gauw hartstikke zwanger meid!
Ik zou er ook voor gaan! Zonde om een maand over te slaan. Augustus is een super maand! Ik en mijn dochter zijn ook van augustus. Kan mij voorstellen dat het niet praktisch is maar het komt zoals het komt!!! Succes en hopelijk mag je snel zwanger zijn!
Dankje meiden. Ja is ook wel zo hè niet praktisch maar zo super blij zijn we weer zwanger zijn. Ga toch maar goed klusse. Volgende week hihi doeg