eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gossiekimmie, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    hallo allemaal;)

een paar dagen voor mijn eisprong beginnen de krampjes bij me bm. Als k het goed berekent in mijn vruchtbaarste dag rond de 24ste.:D Dit is dus nog 5 dagen! klopt dat dat je een week al last kan hebben van een eisprong die aan zit te komen.
    Wie heeft hier ook al een week last van?
    En hoekan k dan voelen dat de eisprong daadwerkelijk is geweest.:(

liefs kimX:)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi,

Niet iedereen heeft exact 14 dagen tussen eisprong en menstruatie zitten, dus mocht je nu al krampjes hebben, dan zou ik sowieso klussen en eventueel ovulatietestjes doen. Dan weet je het zeker. Sommigen hebben een lange LF (luteale fase) en andere een korte. Ik zelf heb mijn eisprong bijvoorbeeld 8tot 10 dagen voor mijn menstruatie. In het begin rekende ik ook met 14 dagen, dus zat ik er sowieso al flink naast.
    Of je trouwens zolang pijn kan hebben weet ik niet. Vast wel, want elke vrouw is anders. Ik zelf heb er ongeveer 24 uur van tevoren tot het moment van springen last van. Afgelopen keer was het anderhalve dag. Er zijn ook vrouwen die niks voelen. En je darmen kunnen soms verrekte krampen en dat lijkt er ook op. Zo is mijn tunnelvisie een keer ontstaan. Wist zeker dat mijn ei al geweest was. Maar die moest nog komen. Zaten we er dus ook naast.

3. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    bedankt voor je reactie!:)
    ja wij denken ook met 14 dagen voor je menstruatie maar dat hoef dus helemaal niet:p
    ja vorige maand had k er ook een week last van de ene dag heftiger da andere dagen.. maar ook een week
    2dagen geleden voelde ik aan een kant.. (maar dat lijkt me wel erg vroeg?)nu voel ik krampen in me hele bm. gelukkig klussen wij bijna elke dag dus missen zullen we hem hopelijk niet.;)
    met ovulatie testen willen we nog nie beginnen als we een half jaartje veder zijn.. zo had ik 2dagen geleden wel een dikke sliert wat leek op baarmoederslijm maar of dat het ook echt was? geen idee nog haha!
    aah jij heb hem 8 tot 10 dagen voor je ong word .. iedereen heeft hem weer anders dus... kost dus tijd om je lichaam te leren kennen;)
    hoe gaat het jou veder alemaal af? spannende tijden elke weer he! je lichaam laat je ookzoveel voelen dat je er bijna niet aan kan denken;)

liefs kimX

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Ladies,

Ik had afgelopen zaterdag krampen rond mijn baarmoeder. Maar ik ben net klaar met ongesteld zijn. Is het ook mogelijk dat de eispring vlak na ongesteldheid kan komen?

Zijn er nog meer symptonen waaraan je kun merken die eisprong? Ik heb sinds 2 dagen een ongezette buik en last van krampen in mijn buik en onderrug?

Succes met zwanger worden.. lastig om niet heel de dag ermee bezig te zijn he :):p

5. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    heey Nonaches:)

een eisprong net na je ongesteld zijn is mogelijk.. zlef weet ik ook nog niet goed wanneer me eisprong is..
    zelf heb ik een week last van dus welke dag het precies is! haha geeeeen idee;) wij klussen gewoon elke dag of om de dag dan zal het wel goed komen:p en als k last van heb vin ik het heerlijk om te klussen want dat is de pijntjes even weg:p

zelf ben k ook wel benieuwd waar je het nog meer kan aan merken. aan rekbaarslijm van je bm kan je merken dat je vruchtbaar.. zelf heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe het er nou uit ziet:p

jaa vooral als je wat voelt zoals nu! dan zit k met me hoofd in de wolken maar ik vind het gelukkig heerlijk om er te over dagdromen;)

XXliefs

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee Kim,

Ik weet precies wat je bedoeld. Mijn vriend kwam twee dagen geleden thuis en toen lag ik op de bank. Hij keek me aan en naar mijn buik en hij begon ineens te stralen. Toen zei hij; jaaaa is het zover?? ben je zwanger??

dus ik dacht :( Hoe kun jij nou zien dat mijn buik opgezwollen is. Ik had het gemerkt, maar dat hij het ook had gemerkt.. Dusjaa nu zijn we samen in de wolken en ik hoop zo dat het raak is.

Wij klussen om de dag, vanavond is het weer klustijd :D

Ik hoop dat het deze maand raak is, want ik moet testen op zijn verjaardag :) dus ik hoop dat ik dan verlossende woord kan geven!

Ik ben ook aan het dagdromen, kan nergens anders meer aandenken! Ik slaap er zelfs slecht van.

7. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    heeyy!:)

haha lief dat die mannen ook een beetje op ons letten he;) mijn mannetje was ook erg teleurgesteld dat ik ong was vorige ronde want al die pijntjes dacht hij echt dat ik zwanger zou zijn!

hij : hoe kan dat nou? al die symptomen! spannend ook voor jullie!

dus jij heb last van een opgezwolle buikje;) spannend!!:D

we zitten beetje in de zelfde rondes he!;) verschillen een dag! en ook nog alebei zelfde tijd gestopt met de pil wat grappig:D!!
    jij heb ook een mooie cyclus zie ik! ik ook ben daarso blij mee:)

heerlijk he dagdromen en ik geniet er ook onwijs van!! aah vervelend slapen das wel naar! ik vind het een heerlijke tijd! (behalve dan het wachten want mag nu wel eens raak zijn:p)

HOu je me op de hoogte hoe het gaat?:) kenne we eventueel ook tips met elkaar delen;)

8. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    dat zou idd een mooi kado zijn!!!!! mooiere is er niet!!:D

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Heee:D

Wat leuk! Allebei zelfde zenuwen en tegelijk gestopt.
    Ik was ook zo blij dat ik regelmatig ongesteld was geworden. Echt een opluchting.

Ik heb nu inderdaad last van opgezwollen buik en last van onderrug. Als ik zwanger ben, dan zou dat betekenen dat die eisprong heel vroeg is geweest. Maar betekent ook nog dat ik pas over 2 weken kan testen haha! Ik heb zo'n hekel aan wachten!!!

Ik hou je zeker op de hoogte hoe het gaat.
    Ik blijf actief in deze topic :)

Dan kunnen we dingen die we voelen en tips met elkaar delen :)

Klusze ;) en we keep on touch!

liefsxx

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee Kim,

Nou begin echt steken in mijn rug te krijgen, mijn buik oogt echt mega :( Ik begrijp er niks van..kan toch niet zo snel dingen merken?

Ik blijf wel doorklussen, want je weet maar nooit.
    Maar mijn vriend is helemaal excited!:p Hij zegt ik denk dat je zwanger bent, maar ik wil hem niet teleurstellen..

Maarja mijn stoelgang is ookal stop gezet :s

Dusja symptonen nu zijn:
    opgezwollen buik
    moeilijke stoelgang
    pijn onderrug

dacht zaterdag 14 januari mijn eisprong te voelen (dag 6 van mijn cyclus) is mogelijk, maar wel erg vroeg.

Sinds twee dagen last van de bovenstaande symptonen, ik heb een twijfel, maar het kan toch haast niet...hmm dilemma..

Testen kan pas over 2 weken...wachten is een hell!

11. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Jemig, mijn man is precies het omgekeerde: je kúnt zwanger zijn, het kan ook zijn dat je het niet bent, je moet niet gaan lopen speculeren, we zien het wel.

Nuchtere Texelaar!! AAAAARGHHH!! :x

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Deesjebeesje: Het heeft zo zijn voordelen en z'n nadelen. Hij wil het zo graag en is er zo van overtuigd dat ik nu zwanger ben, terwijl ik mijn eisprong 6 dagen terug heb gehad (vermoedelijk), en ik heb een opgezwollen buikjeen last van onderrug...maar is misschien nog te vroeg voor symptonen.

Maar hij is helemaal blij en ervan overtuigd. Is ook erg moeilijk om er dan niet heel de dag mee bezig te zijn. Haha

Succes met zwanger worden!

13. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    Heey nonaches:)

oe steken in je rug? en opgezwolle buik ... ja het zijn zwangerschapsymptomen maar kan volgens mij ook eisprong symptomen zijn?
    hoelang ben je ongesteld geweest? ik gewoon 6dagen.. als je korter ongesteld ben geweest dan zou het kunnen dat dat je eisprong idd was! maar volgens mij is die kans wel klein ma zou kunnen! heb je veder niet last van je bm?

aaah leuk he als je vriendje zo enthosaist is... ik had vorige cyclys echt pijnlijke liezen! en leek echt of me borsten groter waren,.. me vriend ook ik weet zeker dat je zwanger ben maar helaas.. was idd wel een teleurstelling voor hem maar we gaan gewoon door;) hoop voor je dat raak mag wezen voor jullie! zou idd leuk zijn voor ze verjaardag:D

ik heb gistere ook bespoken met me vriend dat ik wil beginnen met ovualtie testen! ik voel nu sinds gisteren krampen in me bm en zou wel willen weten of dit me ei is.. 4 dagen geleden voelde ik het aan een kant dus meschien was dat me ei... of moet hij nog komen! haha frusteren als je niet weet waneer hij is.. dan moet k de hele dag aan denken is dit me ei?:p
    dus k ga strax na de winkel en ga morgen ochtens ff een ovulatie testen doen..
    ik heb wel geklust sinds ik deze pijn voel zodat we hem zeker niet missen;)

hou me op de hoogte hoe het met je symptomen gaat!:)
    mijnen zijn :
    *krampen bm
    *vanmorgen wakker met maagzuur

liefs!!:)

14. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    jaaa dat heeft idd voor en nadelen! want als het niet zo is is hij ook teleurgesteld en dan voel je je wel beetje rot,, en als hij denkt dat je zwanger ben ga je het idd meer geloven:p

ma goed wel lekker blijven kletsen hoe je je voeld tegen je vriend.. dat heb ik vanacht ook gedaan! haha!:D

15. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames
    zijn dit niet gewoon de tekenen dat je ei eraan zit te komen? Dat klopt als ik jullie banners zie, ik had dat vorige week ook en enkele dagen later doorzichtig rekbaar slijm..
    mijn buik was zo opgezet dat mijn spijkerbroek niet meer dicht wilde en nu is dat over...
    hoop het wel voor jullie hoor;)

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee Kim,

Ik ben 4 dagen ongesteld geweest en dag 6 van cyclus had ik last van krampen links. Nu zou volgens de banner de eisprong nog moeten komen, dus kan ook zo zijn dat dit te maken heeft met eisprong, wij klussen iig lekker door haha! Ik heb krampen in mijn BM.

Ik hoop het zo...ik twijfel om ovulatietesten te kopen. Dit heb ik vorig maand ook gedaan en mocht toen niet baten haha! We hebben wel redelijk hetzelfde. eerst beetje pijn en vervolgens krampen. Dusja wellicht komt ons ei nog! Iig flink klussen!!

Let me know hoe het ging met ovulatietesten :)

Success!! :D

Liefs xxx

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja dat zou best eens mogelijk kunnen zijn, maar kun je er een week last van hebben?

18. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb van di 10 januari tot afgelopen maandag een mega buik gehad...maar elk lichaam is natuurlijk anders...

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Serieus..Dan zal het mijn vruchtbare tijd zijn.
    Ik ben iig flink aan het klussen :), Alleen mijn vriend gaat waarschijnlijk teleurgesteld zijn..:(

had je nog meer klachten dan alleen een dikke buik?

20. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja beetje weeig gevoel steeds, duizelig en moeite met de grote boodschap... als ik mijn buik in wilde houden deed het gewoon zeer...ow ja en had enorme vreetkickjes hihi, daarna drie dagen rekbaar slijm gehad en een dikke prop en sindsdien niks meer, alleen nu weer weeig gevoel en wat rugpijn. Als dit mijn ei was heb ik hem op de 18e dag, maar dat kan volgens mij gewoon...
    we shall see...zou wel wat zijn dit is voor ons de eerste ronde.

Deel Deze Pagina