eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by gossiekimmie, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    Heeey nonmaches!

Aah vorige maand helemaal geen symptomen! Wauw das idd dan heel spannend he!!! Nog 9;)

Nou k heb er een symptoom bij gevoelige tanden! Word er zelfs wakker van van de pijn... Ma of dat echt als een symptoom is dat ken ik nergens vinden.. Voor de rest zijn de symptomen gevoelige tepels en krampen bm ook nog steeds aanwezigg

Liefss xxkim

2. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    Oja en me tandvvlees gaat ook bloedenn... Hopelijk op een symptoom en niet op een slecht gebit haha!

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi Kim,

Sorry dat ik gister geen berichtje heb gestuurd. Ik heb het zo druk gehad op werk: heb namelijk computercrash gehad :$

5 dagen werk verloren gegaan...:( Dusja heb veel gewerkt en was zo moe dat ik aan mijn kussen rook en verdwenen was in dromenland haha :D

Maar jeetje gevoelige tanden en bloedentandvlees.
    Maar slecht gebit? Ik neem aan dat je elke dag je tandenpoetst. Dusja ik zou er niet vanuit gaan dat het slecht gebit is.
    Ik heb dat laatst ook bij iemand anders gelezen als symptomen.. oeeh spannend voor je!! Laat me weten als je gaat testen! Ben zo benieuwd!!

Mijn klachten beginnen iets minder te worden, of misschien minder opvallend doordat ik het druk heb (ga je er minder op letten). Ik heb nogsteeds een dikke buik, dus eiprong kan het al niet meer zijn. Ik heb medicatie gehad voor ontstopping darmen, maar mijn stoelgang is elke dag en niks mee aan de hand. Dus ik heb ook niet echt het idee dat ik verstopt ben ofzo.

Ik heb geen gevoelige tepels of borsten..Dus ik heb niet echt vertrouwen in dat het deze maand raak is.

Hoop het zo voor jou! Dan kunnen jullie lekker saampjes de babykamer doen!!!

Hou me op de hoogte!!!

Ik zie in mijn banner nog 8 dagen..arrgh duuurt lang!! Ik denk ook dat ik ga wachten op ongesteldheid en als ik een paar dagen overtijd ben, dan ga ik pas testen...Anders heb ik weer een test verpest. Ik heb al vermogen uitgegeven aan ovulatietesten en zwangersschapstesten hahahaha!

Ik probeer me er ook zo min mogelijk mee bezig te houden. Lekker druk in huishouden en dan ga ik straks schilderen in mijn huisje :) Dinsdag wordt namelijk de keuken geleverd...Dan kan eindelijk de woonkamer worden afgemaakt..

xxLiefs!

4. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    Heeeyy nonaches!

Dat meeeeeennn je computer gecrast! Wauww das echt rot! En alles weer opnieuwww doenn ! Snap dat je moe ben haha en wellicht drukkk!
    Gaaat de tijd well lkkr snel!!;)

Jaa raar he van me tanden.. Ja tuurlijk poest ik me tanden gewoon elke dag.. Dus vind het allemaal ergg raar... K ga dinsdag na de tandrst em dan hoip ik wat meer te horen..:)
    Me gevoelige tepels zijn ook nog steeda aan wezig ene dag wat meer dan andere dagen.. Maar ze zijn er nog.. Das goed teleen toch?

Aah ja die symptomen zijn elke x weer een raadsel he.. Ik snapp dat je er zo min mogelik mee bezig wilt zijn
    En idd als je wat over tijd ben pas gaan testen dat ga ik ook doen... Maar je houd me wellicht op de hoogte he!!! Want ookal nemen symptomen af hert zeg allemmaal niks.. Als deze maand niet raak is voor mij wil ik er ook wat mnder mee bezig zijn... Dan snap ik toch nikss van als die symptomen:p

Het schiet wel als op voor jee !! Nog pa dagenn :)...
    Voor mij 1dag langer haha!! Spannend!!

Aahh fijn je huisjee lekker klussen enso. En een nieuwe keukenn!! Leukk!!! Success met klussenn !!

En ik hoor van je he!!

Liefss kimmxxx

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hee Kim,

Ja tuurlijk hou ik je op de hoogte. Ik ben vandaag ook weer druk geweest met de was en klussen in het huisje. Ben ook weer erg moe en kan dan echt genieten van dit moment, in bed met mijn laptop:D

Ja ik begrijp niks meer van die symptomen. Ik heb vorige week soort medicatie gehad voor verstopte darmen. Dit gebruik ik nu, maar er is niet veel veranderd aan de stoelgang. Ik had sowieso al het idee dat er niet echt sprake was van verstopte darmen. Bij mijn eerste zwangerschap zei de dokter toen ook niks aan de hand en toen bleek ik uiteindelijk 2,5 maand zwanger te zijn toen ik erachter kwam. (Ik was toen 19 jaar en geen stabiele relatie, heb toen gekozen voor abortus)..Dus twijfel daarover:(
    Maarja heb nu soort van ongesteldheidskrampen, maar of dit nou bm of darmen zijn? geen idee meer haha

Daarnaast ben ik wel veel moe. Misselijkheid is over, rugpijn met vlagen, maar wel nog een dikke buik.

Jij hebt wel spannende symptomen, zoals gespannen tepels en gevoelig tandvlees. Dit zou zomaar eens jouw ronde kunnen zijn :) Let me know van de tandarts.

Ik wil er ook minder mee bezig aan houden, daarom geniet ik zo ervan om savonds jouw rustig een berichtje te sturen. Toch om het van me af te schrijven...:D

Ik ben het klussen in het huisje wel een beetje zat hoor. Ik ben al vanaf 22 december bezig haha. En het is nogsteeds niet klaar. Keuken komt dan dinsdag en badkamer ligt nog in puin haha! Het ook nog geen vloer liggen. Dus duurt nog wel even paar maandjes voor dat het definitief klaar is. Wellicht dan alsnog een babykamertje inrichten ;):D

Hou me op de hoogte meid!!

liefs xx

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Oeeh laatste week van cyclus gaat in van mij! Bij jou ook bijna :)

Grote vraag: wel of niet ongesteld worden!!!...

7. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    Heeyyy nonaches!:)

aah je ben dus nog druk aan de weer met het klussen lekker bezig meid!:)zo gaat de tijd lekker snel!...
    jaa ik vin het ook heerlijk als ik weer een berichtje van je krijgt:)
    iemand die het zelfde mee maakt als mij haha!

dat meen je! dus je was gewoon zwanger en de dokter zei dat er niks aan de hand was! wat zijn ze ook makkelijk he!
    oee dus dat had je bij je vorige zwangerschap ook de zelfde symtomen... voor jou dus ook erg spannend!!... ja ik weet niet of elke zwangerschap de zelfde symptomen geven,, jee abortus... wel heftig zeg!

ik heb sinds vandaag ook weer bm krampen en toen ik wakkeer werkt last van me boven benen...
    me tanden zijn ook nog steeds gevoelig ,, gistere zo erg dat ik maar een asprine heb genomen,, vandaag gaat het gelukkig wat beter,. morgen na de tandarts dus hopen dat ze mij wat meer kunnen vertellen..
    me tepels zijn ook nog steeds gevoelig.. wel ietsjes minderr hoop niet dat dat wat uitmaakt voor de sympotemen.

nu me bm zeg wat een krampen,, !doet echt zeer vandaag.. vorige maand heb ik er na me eisprong niet last van gehad..

Hoe kan ik er nou niet mee bezig zijn als ik elke x wat voel haha! maja heb liever dat ik iets voel dan niks..
    gelukkig werk ik en heb ik het ook onwijs drukk .. en kan ik afentoe lekker op deze site rond neuzen en met jou kletsen:D
    benieuwd hoe het vandaag met je gaaTT:)

KLuss ze en idd hopelijk snel aan de klus voor een baby kamer!!

NOG EEN WEEK!!! ( pff begint nu wel echt te kriebele allemaal!!!)

liefsss xxxxx

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi kim,
    Inderdaad druk met klussen met mijn huis en voor een baby..;) haha
    Ja dokters zijn erg makkelijk, toen was het niet gewild. Ik voelde helemaal niks, werd licht ongesteld en had gewoon negatieve testen. Pas na de tweede keer (2,5 maand verder) bleef mijn ongesteldheid volledig uit en toen testte ik pas positief en ook bij de dokter. Dus het is allemaal zo verschillend. Het verschil is, toen was ik er helemaal niet mee bezig, dus dat kan het verklaren. Niet elke zwangerschap is hetzelfde!
    Ik heb liever ook dat ik iets voel, dan helemaal niks. Ik heb sinds vandaag ontzettende dorst. Normaal drink ik niet zoveel, maar ik blijf drinken… Heel apart. Daarnaast heb ik ook krampen in mijn buik. Mijn stoelgang zijn door die medicijnen twee maal per dag, terwijl ik normaal gesproken éénmaal per dag ga. Dus verstopping?? Dacht het niet!! Ik ga ook over twee dagen stoppen met die medicijnen. Heb het dan een week gebruikt (wel gekeken of niet gevaarlijk is voor zwangerschap)
    Vervelend zeg dat je zoveel krampen hebt in je bm! Hoop zo voor je dat het zo ver is J
    Het is inderdaad lastig om er niet heel de dag aan te denken als je steeds wat voelt. Dit ervaar ik ook!
    Veel succes vandaag meid!
    Ik ga weer verder werken, tussendoor stiekem een berichtje naar jou haha ;)
    Liefs xx

9. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    heey nonaches!

lekker hard aan het werk? ik mag vanavond weer.. gelukkig maar een paar uurtjes want ben kapot..

zo! ja als je elke x toch een beetje ongesteld word en je er nie van bewust ben,, heb je het zelf niet echt in de gaten ..
    ja de dokter had beter moeten weten,, die geve je een pilletje en als later nog nie over is kom dan ma weer terug..!
    zo was wel een moeilijke tijd voor je? of valt het wel mee?

gelukkig kan je nu genieten van het moment dat je er helemaal klaar voor bent ! fijn met je eige huisje en je eige mannetje;)

hoe gaat het met je vriend? nog steeds zwaar enthosiast? ik wel tegen mij vriend maar hij durfd zich niet meer zo blij te wezen bang dat het een teleurstelling is... maar als ik zo blij ben doet hij wel vrolijk mee;)

dorst! ja dat kom ook vaak voor,, goed blijve drinken idd;)
    jee als je 2x gaatdan werken die pillen wel idd goed maar heb je ze denk ik ook niet nodig nee... zou er dus ook ma gewoon mee stoppen of eve belle na de HA. en goed in de gaten houden want als je vorige zw deze symptomen heb gehad zou het wel een...;) hoop so voor je!! echt so spannend voor je!! nog een week kan amper wachten..:d

heb je veder nog symptomen?

mijnen zijn nu :

*gevoelige tepels
    *tand pijn
    *krampen BM

eigelijk nog nie so veel veranderd dus..;)

nogeenweek!!nogeenweek!!nogeenweek!!:D:D:D

liefss xxx

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hee Kim!

Ja heel hard aan het werk. Ik ben zeker nog niet klaar..uurtje of 7 à 8, deadline te halen! Ik werk namelijk in de financiële dienstverlening. Wel lekker als je maar paar uurtjes hoeft te werken zeg! Ik gelukkig ook nog maar een paar uurtje alhoewel ik al vanaf 8 uur bezig ben haha!

Ja ik had toentertijd best een zware tijd. Ik wilde sowieso heel graag jong kinderen, maar mijn toenmalige vriend was een vreemdganger en dat vond ik geen goede basis. Dus met pijn in mijn hart, heb ik afscheid genomen..:( maar als ik eraan terug denk, zou ik nu weer dezelfde beslissing nemen. Het ging ook 3 weken daarna uit, omdat ik erachter kwam dat hij met mijn beste vriendin naar bed was geweest en nog een aantal meisjes. Dus beste beslissing die ik ooit heb gemaakt, maar wel pijnlijk. Denk er nu nog steeds aan, zeker deze tijd. Toen baalde ik van positieve test en nu baal ik van negatieve test hahaha!

Nu heb ik gelukkig een lief mannetje waar ik op kan bouwen en waar ik heel graag een kindje mee wil :D!!

Mijn vriend is nog steeds heel erg enthousiast, maar heb aangegeven dat hij minder moet pushen, qua het testen etc, want dat werkt voor mij niet. Ik moet erg juist minder mee bezig zijn, wat al heel moeilijk is. Dus hij durft nu ook niet meer heel blij te doen uit zichzelf, alleen als ik blij ben hahaha!! We zitten in hetzelfde schuitje

Even over mij symptomen!! :eek:
    Ik sta onder de zonnenbank en kon nergens anders aandenken omdat mijn buik zo opgezwollen is. Vrij ik over mijn tepels zijn ze licht gevoelig. Dus ik dacht misschien verbeeld ik het me. Dus ik kneep er lichtjes in en voelde ze nogsteeds gevoelig. Maar ik bleef er in knijpen omdat ik dacht o my god :eek:! voelde ik op een gegeven moment niet veel meer hahaha!
    Daarnaast heb ik ook last van witte afscheiding, weet niet echt of dat een symptoom is..

Mijn symptomen op een rijtje:
    * Opgezwollen buik
    * Krampen in buik
    * Overmatig dorst
    * Pijn in onderrug
    * Gevoelige tepels
    * Witte afscheiding

Symptomen zijn hier en daar veranderd, met enkele blijvers!!
    Nog 5 hele dagen tot NOD!!

Ik ben nu thuis aan het werk, maar dat werkt niet echt afleidend haha! Jij bent gelukkig nu aan het werk. Lekker momentje om er niet te veel mee bezig te zijn!

Hoor snel van je!

xxLiefs

11. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    heeyy nonaches!:p

zo eindelijk weer een momentje rust om een berichtje naar je te typen..ze worden alsmaar langer haha dus ff wat meer tijd voor maken:D

zo lange dagen maak je zeg!! ben je wel lekker bezig haha! ik werk in de horeca dus werk vaak smidaags en savonds.. oOk lekkere afleiding

hoe oud ben je eigelijk?:D
    ja kan me goed voorstellen wat een zware tijd,, en ik snap je beslissing heel goed,, je wil voor je kindje toch de beste vader te wered hebben,, gelukkig hebben wij die:cool: ja snap dat je er vooral nu terug aan moet denken.. haha ja nu een positieve! ik hoop het zo dat we allebei kunnen juichen jij nog 5 dagen!1 wauw zo spannend!

haha ja deze maand ben ik er ook veels te veel mee bezig geweest! haha als het niet raak is ga ik ook meer afstand houden alleen nog berichten typen naar jou:cool:

Dat meen je!!! en hoe is het vandaag met je tepels??! spannend!!!!
    jaa witte afscheiding is ook zeker een symptoom heb je er veel last van? ik zelf heb het ook alleen niet zo heel veel hoor,, maar zeker niet droog:p,, en droge V zegt volgens mij dat je ong er aan komt,, (dacht ik hoor maar ken ik fout hebben haha)

nou ik ben terug van de tandarts,, helemaal vertelle dat ik zwanger kan zijn(dat moet namelijk want dan moge ze sommige dingen niet doen bijv een foto maken.. dus goed dat ik het had gemeld) de assistent helemaal lachen jaa! wat leuk hoeveelste ronden? haha leuke ervaring dit..
    ma goed,, ze zeiden dat gevoelige tanden nog niks te maken heb met zwangerschap niet in zon vroege stadium,, gevoelig tandvlees wel ... dus ja kan daar niet meer van uitgaan maar we wachten het af wie er gelijk heeft haha!:D
    had wel een prima gebit,, en nu ik zwanger wil worden moet ik 3x poesten per dag.. dus jij ook:D

gisteren had ik in de avond tijdens het werk echt onwijze krampen in me bm..!! niet normaal wat een last,, wat dit kan weze geen idee:( vandaag is het weer wegg namelijk afentoe en krampje ma das echt heel licht..
    me tepels zijn nog wel steeds gevoelig maar niet zo heel erg meer als ik er in knijp doet nog wel zeer... hoop niet dat dat uitmaakt als ze iets minder gevoelig worden...

haha de moed begint weer beetje aftezakken .. ik hoop het gewoon zo graag,, dan ben je eindelijk van die elendige wachten en onzekerheid aff!!! een elende vind ik het:p

mijn symptomen zijn :
    *krampen bm
    *gevoelige tepels
    *gevoelige tanden(als dat symptoom nog is)
    *pijn in boven benen

successsss meiss nog 5dagen!!!! ik nog een week!!!

te spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

liefssss xxxx

12. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    me tanden blijven overigs wel raar doenn gevoelig en ze lijken wel te verplaatsen ofso heel raar allemaal!! en als ik op internet op zoek,, zie ik toch een paar meiden die ook last van hun tanden hadden voor ze gingen testenn!! dus heb de hoop weer gevonden!! rare tanden:p

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    :DHee Kim!! :D
    Ja het is ook zo leuk om tegen elkaar aan te kletsen. Wordt vast nog veel erger als we zwanger zijn! Vind het zo gezellig! Ik zit natuurlijk weer stiekem tussen mijn werkzaamheden door een berichtje te sturen !! hahaha ;)

Ja ik maak erg lange dagen, maar het werk is erg leuk. Dus dan valt het mee en ik denk tijdens het werken niet echt aan mijn symptomen. Alleen sommige zijn lastig te ontwijken. Horeca is ook fijn om in te werken. Druk met heen en weer lopen en weinig tijd om aan zwanger zijn te denken. Ookal is dat erg leuk natuurlijk.

Ik ben 21 jaar oud..Yes I know erg jong :) Hoe oud ben jij?

Het zijn 5 hele lange dagen!!!!! :$ Ik kan haast niet wachten, ik heb nog een kruidvat test thuis liggen en heb de neiging om hem morgenochtend te doen ahhahaah! Zo ongeduldig ben ik momenteel.
    Ik ben ontzettend blij met mijn huidige vriendje! En hij zal een 1000x beter vader zijn dan dat die andere jongen ooit had kunnen worden.. Dus beste beslissing ooit! Ik ben zelf opgegroeid zonder vader en dat wil ik mijn kind niet aan doen!

Ik hoop zo dat we beide zwanger zijn!! Dan zijn we ook tegelijk uitgerekend hahaha!! Grappig :D:)

Ja goed voornemen, ik kijk sowieso eigenlijk nog alleen maar naar deze topic. Het kost ook veel tijd en daarnaast raak ik van sommige verhalen echt depressief :(:(..Dan hoop ik maar steeds, als dat maar niet bij mij gebeurt!

Ja ineens zijn mijn tepels gevoelig!!! O my god, dat is denk ik toch wel één van de bekendste symptomen haha! Vind het zelfs niet heel prettig als mijn vriend er nu aan zit, want zijn pijnlijk gevoelig. Dus hij baalt als een stekker, want hij is een borstenman haha! :pVandaag zijn de tepels ook erg aanwezig qua gevoeligheid. Iedere keer als ik op de wc zit even snel voelen:p haha! Stom is dat he!! Omdat je zo graag wil, even op van die rare momenten eraan denken hahahaha! :p

Wat bedoel je met droge V?? Ik heb redelijk wat witte afscheiding. De ene keer meer dan de andere keer. Ik heb dat normaal gesproken niet zo hoor? Ook niet als ik ongesteld moet worden. Dus laten we hopen dat het een symptoom is haha, maar niet van ongesteldheid ;):p

Leuk is dat he, vertellen aan mensen dat je bezig bent voor een kind. Thanks voor de tip! Drie keer poetsen dus, ga ik mee starten :D Je hebt gevoelig tandvlees, hoop voor je dat het een symptoom is. Gelukkig is er niks aan de hand met je gebit!! Een opluchting.. Ja ik heb ook al meerdere meisjes gehoord/gelezen dat zij last hadden van hun tanden! Dus hij hoort zeker in symptomen lijst! Laten we het hopen:D

Ja ik heb ook last van die krampen in bm. Ene dag is het erg en andere dag voel ik amper wat. Soms twijfel ik zelfs van oh jee straks wordt ik ongesteld…haha, maar dat wil ik niet!! Maar ik voel met je mee, het is erg vervelend als je dat hebt. Zeker tijdens werk, want dan wordt je er de heletijd mee geconfronteerd. Eindelijk je momentje even gedachtvrij, komen die krampen je rust verstoren:p

Die symptomen zijn raar. Ik begin nu hier en daar weer dingen te voelen, maar dat de moed wegzakt is begrijpelijk. Ik had dat momentje vorige week. Ik dacht misschien toch wel darmverstopping en verbeeld ik me alles. Gevoelige tepels hebben mij weer hoop gegeven..:cool:

Ik hoop het ook zo graag, want dan kan ik mijn vriendje een leuk verjaardagscadeautje geven ;) We blijven wel berichten sturen he als één van ons zwanger is!

mijn symptomen vandaag zijn :
    *krampen bm
    *gevoelige tepels
    *opgezwollen buik
    * witte afscheiding
    Mijn berichten worden langer, maar lijstje symptomen wordt kleiner :(

Succes!!!! We hebben contact :cool:

Liefs xxxx

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Oeh ik twijfel echt over die test. Wel doen/niet doen...:(

BEN ZO ONGEDULDIG hahahahaha!!

15. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    ff snel een berichtje voor ik na me bedrijfsuitje ga:)

haha testen? 5dagen van te voren kan dat?:p wel een beetje vroeg he?! haha ma k snap je!! zit ook steeds te denken zal ik testen ma als nog niks zie is zon teleurstelling:O
    ik zou als je het echt echt wil minimaal tot morge wachten ma dan wel met een hele gevoelige he... spannendd!!!!!! ma volgens mij is het wel te vroeg!!
    wel laten weten als je getest heb he!!

ik wacht echt pas op me NOD dag haha hoe zwaar het ook is:p strax test ik elke x en komen op me nod als nog de duivels voel k me knap stom waha!!

successs!!! vanaaf of morge typ ik de rest:D!!!
    XXXXXXxxxxXXX

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Oeeh leuk bedrijfsuitje!! Gezellig hoor, geniet ervan meid!!:D

Oh jee, ik heb toch getest en je raadt het al!!
    Negatief ofcourse...:(

Ik heb er één van kruidvat gebruikt...

Hopelijk ben ik gewoon te vroeg, want als ik niet zwanger ben is mijn lichaam extreem raar hahaha!! Maar ik ga er dan ook echt afstand van doen qua mee bezig zijn.

Ik heb er gelukkig nog één in huis, dus op de dag na NOD ga ik sochtends testen.

Ik ben zo ogeduldig haha!!

Ik ben ook gestopt met die medicijnen van de dokter..haha!

Nog 4 hele dagen..!!!! Spannend. Let me know hoe het gaat met je

xxxxliefs

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Even snel berichtje voor mijn werk;

ik liep vandaag mijn werk binnen, voelde ik ineens heel veel nattigheid tussen mijn benen... soort witte afscheiding

NOD is pas over 4 dagen..krampen zijn ontzettend erg :S
    Als ik maar niet ongi wordt :(

Hoe was je bedrijfsuitje??

liefs xx

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi Kim!!:D

Hoe was je dag vandaag?
    Ik heb echt een rot dag achter de rug. Ontzettend veel last van mijn "symptomen". Ik weet het niet meer wat ik er mee moet. Ik probeer er niet aan te denken en had het ook druk op werk, maar mijn lichaam was zo aanwezig dat de drukte op werk niet eens een afleiding was!

ik moest continue plassen..mijn buik is ontzettend gespannen. Krampen heel laag in mijn buik (in de buurt van mijn bm). Nog steeds een opgezwollen buik en als ik in de auto zit en rustig muziek luister. vlagen van misselijkheid. Een vol gevoel in mijn buik en afentoe pijn in mijn onderrug. Mijn tepels lijken eraf te vallen, zo pijnlijk gevoelig zijn ze! Extreme witte vloeibare afscheiding!

Ik ben dat onzekerheidsgevoel echt zat!:x Ene kant denk ik miss word ik ongesteld, maar andere kant zegt mijn gevoel echt iets anders. Heel stom. Nog 3 hele dagen!! jij nog 5 hele dagen!!! Spannend en vervelend tegelijk hahaha!:p

Hoor snel van je!!

Liefsxx

19. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    heey nonaches!!:D:D

sorry dat ik zou laat reageer!!! lees je berichtjes wel elke dag op me mobiel hoor,, maar reagere is daar zo lastig op als je een heel verhaal te typen heb haha!!

wauww wat een symptomen!!!!!!!! nou als je nu nog niet raak is zou ik het zelf ook niet meer weten!! dit is gewoon dubbel raak toch??!! bedoel zoveel symptomen heb je toch nog nooit gehad??!! wauw super spannendd zeg!!

Ik snap dat je er echt dat je nu de hele dag aan moet denken!!
    echt super spannend!!! hou me op de hoogte he!!!!!!!!!! wanneer ga je weer testen?? pas op je nod?

die andere test was gewoon te vroeg dan moet je een speciale test hebben he! wauw echt spannend nu!! nog 3dagen!!:D:D

nou mijn symptomen zijn niet zo erg als die van jou!!
    bedrijfsuitje was echt super leuk!!! echt genoten bingobowling sumoworsten haha!! zwaar vermaakt dus,,

kreeg het wel erg benauwd doordat ik te druk deed! haha of dat een symptoom is geen idee ma moest ff zitten:p

veder me tepels zijn ook nog gevoelig .. alleen bij er in knijpen..
    witte afscheidingen en krampen bm niet elke dag! dus ja wat ik er van moet denken kan alle kanten op..
    oja me tanden zijn ook nog steeds gevoelig,,
    en vanmorge stond ik onder de douche kreeg ik een bloed neus:O:O:O nou dat heb ik echt al jaren niet meer gehad,,
    dus we wachten het af!!!:D kan alle kanten op de vertrouwen heb ik er niet echt in......

we hebben wel al een test gehaald die je 4dagen van te voren kan testen... die legt nu in de kast dus meschien testen we van het weekend onze eerste test samen!!!:D spannend!!

pff nog 5dagen voor mij....maar heb er geen vertrouwen meer in.... hoop dat snel dinsdag iss ....

hoe voel jeje vandaag??:D:D!!!

liefsss xxxxkimm

20. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

Jan 19, 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Nou dames,
    Ik heb jullie berichten zo eens gelezen en wordt er gewoon nieuwsgierig van! :p
    Ik lees dus gezellig met jullie mee :D
    Over 8 dagen is het mijn beurt om te testen ;)
    1e ronde, 1e kindje...

Ik ga er maar niet vanuit dat ik een positieve test krijg omdat het nog maar de 1e ronde is... maar je weet het natuurlijk nooit!
    :)

Share This Page