Hoi allemaal, Zie hieronder mijn lijstje vanuit de calculator. Op welke dagen is het nu het handigste om te sexen? Elke dag sex op de 11e, 12e, 13e en 14e is niet goed toch? Dus welke dagen dan? de 11e en 13e of de 12e en 14e? Ben benieuwd! Het is voor ons de eerste ronde (kan ook zijn dat de pil nog niet uitgewerkt is hoor, ben pas 26 februari halverwege de strip gestopt met de pil). 28/02/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 11/03/07 Een beetje vruchtbaar 12/03/07 Vruchtbaar 13/03/07 Erg vruchtbaar 14/03/07 Eisprong 19/03/07 Innesteldag 28/03/07 Vanaf hier kun je testen Groetjes, AppeltjeAppeltje
Het beste is gewoon om de dag. Is beter voor de kwaliteit van het zaad zeggen ze. Plezier erin houden is ook erg belangrijk! dus het niet gaan verplichten.
Gewoon doe wanneer je zin hebt! Jullie zijn pas net bezig en je weet nog niet hoe je cyclus verloopt. Wij hebben eerst een maand veilig geklust en hebben toen gewoon elke dag geklust en zie het resultaat.
Dat dacht ik dus net ook toen ik je vraag las. Ik zou me er nog geen zorgen om maken en gewoon lekker van elkaar genieten als je daar zin in hebt. Bovendien die calculator zegt ook niet alles, je lichaam luistert daar echt niet naar hoor! Die gaat echt gewoon z'n eigen gang.
ik sluit me op zich aan bij de rest: doe je ding als je er zin in hebt, maarrrrrrr...... omdat ik weet dat het toch ook moeilijk is zo'n kalender volledig te negeren, zou ik zeggen: áls je het dan wel wilt plannen, ga voor 11 & 13
Die calculator geeft een indicatie, je kan ook later of eerder in je cyclus je eitje hebben dus zou het als grove richtlijn aanhouden maar me er niet teveel op vastpinnen. Hopelijk is het snel raak. Liefs, Bibu !