hey meiden hier weer even een onsmakelijke vraag ik hoor en lees allemaal meiden met het vruchtbare draden trekken enzo achtige slijm, wanneer ze de eisprong hebben maarrrrrrr ik heb nu met ovu testen mijn eisprong gevonden maar helemaal nadaniks geen vruchtbaar slijm wel heel erg vochtig echt heel erg maar meer waterig.... betekend dat dat dus ook bij iedereen anders is of moet je dat gewoon echt hebben? sorry voor de onsmakelijke details liefs wiesje
Als jou ovu testen positief zijn, en je geen "vruchtbaar slijm"hebt, zal het wel goed zijn. Het is idd bij iedereen anders.. Suc6 ...
hoi Wiesje, Ik had het zelfde, zo waterig dat het lijkt of je een plasje in je broek hebt gedaan. Ik ben ook mijn ei aan het opsporen met een ovu test ik denk dat ie er vandaag of morgen is. bij mij is het nu ietsje minder waterig en iets slijmeriger (bah dat klinkt wel een beetje ranzig... ) We gaan in iedergeval gewoon aan de kus en hopen dat het raak is. veel succes. Groetjes Pebbles
Ik heb gelezen dat het waterig of slijmerig kan zijn maar dat het doorzichtig moet zijn (?) Zelf heb ik is mijn afscheiding slijmerig en doorzichtig.
ooooooooowwwww wat moet ik toch nog veeel leren zeg pfff moet je nagaan als je ooit zwanger mag worden moet nog weer meer dingen weten en als je moeder bent nog meer hahhahahhah bedankt voor jullie antwoorden ik vroeg het me gewoon ffies af.... thanx dikke kus
Bij mij is het ieder maand weer anders. Vorige maand had ik wel heel veel afscheiding maar deze maand weer bijna niets! Ik ga er maar niet te veel van op aan...