Deze ronde terug naar de gyn gegaan vanwege mijn lange en onregelmatige cycli. Zijn conclusie was starten met clomid en deze ronde afbreken d.m.v. Primolut. De primolut wilde ik niet starten want had in mijn optimisme nog hoop op een eisprong en wilde deze ronde niet weggooien. Uiteindelijk toch gestart met primolut omdat ik maar geen temp verhoging kreeg en dus ook geen eisprong gehad had. Echter op 5 dpo gaf ff ineens een rood kruis aan. Ik blij, want dan toch een ei en dan ook dus kans op bevruchting. Ik was al gestart met de primolut en ben dit ook blijven slikken omdat ook primolut voor die temp verhoging kan zorgen. Vandaag 11 dpo nog steeds een hoge temp dus ik helemaal blij. Heb nog nooit een lf langer dan 10 dagen gehad. Snel naar de kruidvat en testen maar. Ik snap niet hoe ik mezelf toch zo in de maling genomen kan hebben??! Ik heb waarschijnlijk niet eens een eisprong gehad en de temperatuurverhoging is kunstmatig van de primolut. Zit ik hier nu alleen op de bank met mijn spierwitte test enorm van mijzelf te balen! Heb bij FF eerst mijn kruis verwijderd want daar klopt toch niets van, hahaha. Hopeljk krijg ik over 4 dagen mijn ontrekkingsbloeding en dan snel starten met de clomid opweg naar een kortere cyclus en een bevrucht ei! Zo, dit ben ik even kwijt en voel me meteen een stuk positiever .
Zeg meis, je zit pas op 11 dpo. Als je wel zwanger bent, is het goed mogelijk dat je daar nog helemaal niets van ziet op een test. Maar heb je een foto van je kaartje?
Als je op mijn ff ticker klikt, dan krijg je mijn temp kaartje te zien. Kan geen kaartje invoegen want zit op de Ipad. Heb voor het gemak ff maar weer het kruis terug laten zetten. Ik weet dat veel mensen op 11 dpo miss geen positieve test hebben maar toen ik zwanger was had ik op 11 dpo al een hele duidelijke test. Dat in combinatie met mijn korte lf zou het in principe dus eigenlijk wel te zien moeten zijn. Al is het maar een tuurtest. Ik denk dus eigenlijk gewoon dat primolut voor die temp stijging gezorgd heeft aangezien het toch werkt als je lichaamseigen progesteron. Zie ik het trouwens goed dat jij mogelijk een eisprong gehad kan hebben aan je temp kaartje en vruchtbaar slijm te zien?
@ dilara, ff gaf dus een eisprong aan vandaar dus 11 dpo. Ikzelf denk dus dat die temp stijging van de Primolut is en dus waarschijnljk geen eisprong. Snap je wat ik bedoel?
@Bloembie, dat zou zomaar kunnen. Ik hoop het! Al vertrouw ik er niet zo op eigenlijk. Tot nu was mijn temp. altijd 36,6 bij een ei. Dan zou hij nu wel extreem laag zijn voor ene eisprong. Geen idee of dat kan afwijken trouwens. Maar het zou fijn zijn.
Zou fijn zijn wanneer het toch echt je eisprong was. Ik heb even in mijn oudere ff kaartjes gekeken en mijn temp op de eisprong dag is altijd anders geweest. Het verschil tussen mijn hoogste en laagste is op dag zelf 0,30 graden.