Gisteren heb ik al een berichtje geplaatst dat ik op dag tien opeens al positieve ovulatietesten had terwijl mijn ovulatie normaal pas na dag 15 is. Nu heb ik voor de zekerheid vanmiddag een kruidvat 2 voor 5 test gedaan omdat ik normaal mijn eisprong altijd voel en nu niets. Test had een redelijk duidelijke tweede streep.. Ik kan gewoon niet voorstellen dat ik zwanger ben, zaterdag 9 juni begon ik met bruinverlies en maandag 11 juni werd dit meer voor een dag of vier, met ook rood bloed. Ook heb ik hier flinke buikkramp bij gehad, alles wijst op een normale situatie. Ook voel ik nu totaal niets bijzonders, alleen van de week wat meer hoofdpijn dan normaal. Voel ook totaal niets aan mijn borsten, zijn even klein als altijd. Kan het door een hele heftige LH piek komen dat de test positief is? test is van vanmiddag, maar had hel heel druk om mijn werk dus had al zo`n vijf uur niet geplast en niet veel gedronken. Ik denk qua concentratie dus ongeveer gelijk aan ochtendurine. Kom vast heel onzeker over, maar durf gewoon niet blij te zijn en mijn vriend ook niet..
Nou meis, dit lijkt toch wel heel veel op een zwangerschap! Ik denk dat het een innestelingsbloeding is geweest en dat je gewoon lekker zwanger bent meid!
Oeps,wat iets te snel. Deze is gewoon positief omdat je zwanger bent meid!! Gefeliciteerd! Zou wel de vk bellen morgen i.v.m het bloedverlies wat je gehad hebt. Waarschijnlijk ben je al langer zwanger dan b
ik denk ook dat je langer zwanger bent want dit is ech twel een knaller.odd even de vk bellen om dat je bloed verlies hebt gehad.nou meid hoop voor je op een plakkertje liefs esther
Dit is echt een zwanger!!!schapstest hoor! Niks geen reactie op LH, daar is ie veel te duidelijk voor. Van harte!!
Haha Twinkel geweldig!Zwanger!!! Geniet ervan ! Ik had deze ronde ook geen kwaaltjes ! Moeilijk te geloven he ? Gewoon morgen de VK bellen en snel een afspraak maken . Wens je een geweldige zwangerschap toe !
pfff nu vind ik het toch echt wel super spannend worden. ga morgenochtend meteen de verloskundige bellen. Bij mijn miskraam hadden ze al gezegd dat ik volgende keer een vroege echo zou krijgen, dus hopelijk kan ik snel terecht. Zie trouwens onder de reacties een hoop miskramen en andere ellende met zwanger worden, wat is het toch jammer dat iets wat leuk zou moeten zijn met zoveel narigheid samen gaat.. ik duim voor iedereen A1974, melanie en esje gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer kregen jullie klachten dat je je echt zwanger ging voelen?
Twinkel,ik heb eigenlijk bijna geen klachten. Heb vanaf week 6 wel gevoelige (.)(.) en ze zijn steviger geworden. Misselijk ben ik met vlagen maar mijn maaltijden zijn nog altijd binnen gebleven hahaha. Je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben bij een goede zwangerschap! Probeer er van te genieten meid,succes!!
Heb net weer getest met ochtendurine. Begin nu steeds meer overtuigd te raken dat het iig niet door een ovulatie komt. De verloskundige heeft geen telefonisch spreekuur vandaag maar ga toch gewoon maar bellen. Vorige keer ben ik door hun ook heel goed geholpen dus denk dat het geen probleem is. Melanie: vind je het niet lastig om zo weinig kwaaltjes te hebben? En wanneer mocht je een eerste echo? Ik ga inderdaad proberen te genieten, maar vind het nu vooral nog heel spannend door het bloedverlies. Eerst maar eens een echo en dan kunnen we hopelijk heel blij worden Testjes van net:
dankjewel! het zou ook fantastisch zijn als ik nu al zes weken ben, dan ben ik ook al voorbij de periode dat ik vorige keer een miskraam kreeg!
Dat ik je eerste test zag dacht ik meteen dat is echt zwanger hoor en geen ovulatie. Maar die clear blue kan je echt niet meer om heen. Gefeliciteerd hoor.
Gefeliciteerd hoor! De dag dat je die bloeding kreeg, was dat ook de dag dat je ongi moest worden of niet? Geniet ervan, hoop.dat je een mooie echo hebt!